حجت الاسلام شاه حسینی در گفتگو با «بسیج»:
مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: امریکا نهایت این مذاکرات هم می‎خواهد بعد حمله نظامی را در برنامه خود قرار دهد و ایران را خلع سلاح ایران کند؛ این مسئله نیز با اظهارات اخیر آنها در موضوع موشکی به صراحت آشکار شده است.
کد خبر: ۸۶۵۹۳۰۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
حجت الاسلام شاه حسینی مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص بدعهدی امریکا در برجام اظهار داشت: امریکا یک چهره برای ملت ایران دارد و آن هم چهره بدنام و بدعهد استکباری است و تنها ملتی که توانست مقابل امریکا بایستند ملت ایران بود که از زمانی که در مقابل استکبار جهانی و دست نشانده‎های او ایستاد دشمنی امریکا روز به روز با ایران بیشتر شد.

شاه حسینی در ادامه افزود: امریکا در اوایل انقلاب و زمان جنگ نتوانست ایران رویارویی کند از بعد نظامی مستقیم به ایران ضربه بزند و شکست خورد، لذا در این چند سال اخیر از بعد مذاکرات وارد شد که درنهایت این مذاکرات هم می‎خواهد بعد حمله نظامی را در برنامه خود قرار دهد و ایران را خلع سلاح ایران کند؛ این مسئله نیز با اظهارات اخیر آنها در موضوع موشکی به صراحت آشکار شده است.

وی ادامه داد: امریکا در این راستا با بحث تحریم و فشارهای اقتصادی قصد وارد کردن فشار به ایران دارد که اگر ایران و مسئولین کشور در این زمینه کوتاه بیایند و عقب‌نشینی کنند مطمئنا گزینه نظامی امریکا رو خواهد شد.

مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در اولین روز سال مبنی بر اعتراف وزیر امور خارجه به نادیده گرفتن برخی از خطوط قرمز در برجام بیان کرد: متاسفانه مسئولین دولتی ایران به اهداف اصلی امریکا از قبل مذاکرات و هشدارهایی که رهبری معظم انقلاب دادند توجهی نکردند.

شاه حسینی در توضیح بیشتر افزود: مقام معظم رهبری به صورت مداوم به دولت تدبیر وامید که قصد مذاکره داشتند هم عدم اعتماد به امریکا را مطرح کردند و هم هشدارهایی در مورد نفوذ امریکا که می‎خواهد از روزنه‎های مختلف وارد ایران شود دادند که مسئولین دولتی با اهمال از کنار آن گذشتند که این بی‎توجهی آنها موجب شده تا امریکا اکنون خیلی راحت در مورد صنعت موشکی ما اظهارنظر بکند.

مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در خاتمه یادآور شد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی پیش‌رونده و پیش برنده است و ما اگر بخواهیم نسخه‎ای غیر از نسخه انقلابی برای خود بپیچیم  خود را فریب می‎دهیم و خودمان جا می‎مانیم و غرق می‎شویم.
ارسال نظرات