مستندهایی که در رابطه با مهمترین اتفاقات و وقایع روز تهیه می‌شود نیز در نوبت اکران در دانشگاه‌ها قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۸۶۵۹۲۹۲
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: مستندهایی که در رابطه با مهمترین اتفاقات و وقایع روز تهیه می‌شود نیز در نوبت اکران در دانشگاه‌ها قرار خواهند گرفت.

امین بیات افزود: اکران فیلم‌های ایستاده «در غبار» و «رسوایی 2» نیز از برنامه‌های اجرای فیلم در دانشگاه‌های استان است.

وی با اعلام برنامه‌های سه ماهه نخست سال 95، اظهار کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری برای دانشجویان دانشگاه‌های زنجان در نظر گرفته شده است.

امین بیات با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و اکران فیلم‌های ارزشی در دانشگاه‌ها، اضافه کرد: فیلم بادیگارد ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا فردا در دانشگاه زنجان برای دانشجویان اکران می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های ورزشی نیز در تقویم اجرای برنامه‌های سازمان بسیج دانشجویی زنجان قرار دارد، ابراز کرد: برنامه کوهنوردی دانشجویان دانشگاه‌های زنجان نیز جزو برنامه‌های بسیج دانشجویی استان است.

وی بیان کرد: به مناسبت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس برنامه سخنرانی در نظر گرفته شده است.

بیات اظهار کرد: این برنامه در دانشگاه پیام نور قیدار در تاریخ پنجم اردیبهشت‌ماه با محوریت بد عهدی و بدقولی آمریکا برگزار می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر حضور فعال سازمان بسیج دانشجویی در مراسم اعتکاف سال جاری دانشگاه‌های استان، اظهار کرد: برنامه برگزاری مراسم هیئت‌های مذهبی نیز مطابق برنامه چارت و زمان‌بندی سالیانه انجام خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان خاطرنشان کرد: به مناسبت روز پدر و گرامیداشت مقام والای پدر مراسم جشنی در دو دانشگاه قائم و دانشگاه‌ تربیت معلم زنجان برگزار می‌شود.

بیات در رابطه با برگزاری مراسم گرامیداشت یاد شهدای گمنام بیان کرد: در این راستا یک برنامه هفته جاری در دانشگاه‌ آزاد زنجان و یک برنامه در 28 اردیبهشت‌ماه در دانشگاه زنجان و همچنین برنامه دیگری نیز در دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار خواهد شد.

وی از آغاز برنامه‌ریزی برگزاری اردوهای جهادی دانشجویان خبر داد و افزود: دانشجویان بسیجی زنجان کار شناسایی مناطق محروم را برای اردوهای جهادی آغاز کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان محوریت اردوهای جهادی را اقتصادی مقاومتی عنوان کرد و گفت: در این راستا در حال فعال کردن صنایع زود بازده مناطق محروم و کمک به سرپرست زنان خانوار این مناطق هستیم.

بیات در پایان خاطرنشان کرد: به مناسبت آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت برنامه‌ریزی برگزاری مراسمی در دانشگاه‌ها در حال انجام است.

ارسال نظرات