نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در گفتگو با «بسیج»:
نماینده مردم خمین در مجلس گفت: دولتمردان و مدیران باید رفتارهای نادرست خود را در زمینه های فرهنگی اصلاح کنند دولت باید توجه داشته باشد که مسئولیت را از مدیران مغرض بگیرد و هر تغییری در این زمینه لازم است صورت دهد.
کد خبر: ۸۶۵۹۲۶۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
محمد ابراهیم رضایی نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه تبلیغات در ماهواره ها تخلف است گفت: وزارت ارشاد باید برای جلوگیری از این کار اقدام مناسبی انجام دهد ولی تا کنون سکوت کرده است دولتمردان و مدیران باید رفتارهای نادرست خود را در زمینه های فرهنگی اصلاح کنند.

وی افزود: وزارت ارشاد باید در حفظ ارزش های اسلام وانقلاب کوشا باشد هر گونه همکاری با شبکه های ماهواره ای تخلف محسوب می شود واین وزارتخانه در این خصوص مسئولیت دارد.

رضایی اظهار داشت: فعالیت های فرهنگی دولت باید مبتنی بر ارزش ها و اصول انقلابی ما باشد و هر رفتار دیگری که بر خلاف این مسئله باشد غلط است.

وی تصریح کرد: دولتمردان و مدیران باید رفتارهای نادرست خود را در زمینه های فرهنگی اصلاح کنند و دولت باید توجه داشته باشد که مسئولیت را از مدیران مغرض بگیرد و هر تغییری در این زمینه لازم است صورت دهد.

ارسال نظرات