خبرهای داغ:
دلخوشی برخی مسئولان به وعده های دروغین غرب و آمریکا موضوع اقتصاد مقاومتی را به حاشیه برده است.
کد خبر: ۸۶۵۹۲۲۸
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این یادداشت پیرامون اقتصاد مقاومتی آمده است: اقتصاد مقاومتی یکی از مطالبات و دغدغه های مهم و اساسی رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشد که همواره بر آن تاکید دارند اما متاسفانه علی رغم گذشت چندین سال از طرح آن، این موضوع در حد شعار باقی مانده و اقدام عملی چندانی صورت نگرفته است.

مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود در ابتدای سال 95 فرمودند: "اگر بخواهیم مشکل رکود و بیکاری و تولید داخلی را حل کنیم و گرانی را مهار کنیم، علاج همه اینها در مجموعه مقاومت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی گنجانده شده است"، از این روست که با اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی، ان شاالله شاهد کاهش بیکاری و رونق اقتصاد در جامعه خواهیم بود.

اقتصاد مقاومتی همانطورکه پیداست، اقتصادی درون گرا و برون زاست و برخی از مسئولان و دستگاهها نباید به خارج از کشور و به وعده های دروغین غرب بخصوص آمریکا دلخوش نمایند و از ظرفیتهای درونی غافل بمانند، چرا که دلخوش بودن به خارج، باعث شده اقتصاد مقاومتی در حد شعار باشد و به حاشیه برده شود.

برخوردهای شعاری و سطحی با موضوع اقتصاد مقاومتی، باعث شده که مقام معظم رهبری امسال را بنام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری نماید و قید "اقدام و عمل"، اهمیت بیش از پیش آنرا می رساند که معظم له بر آن تاکید بسیار دارند و باید مسئولان به آن جامه عمل بپوشانند.

اینک زمان آن رسیده است که ملت و قوای سه گانه بخصوص دستگاه های اجرایی در سال جدید، در عرصه اقتصادی،" اقدام و عمل" را همراه سازند و ان شاالله شاهد شکوفایی و رشد اقتصاد در تمامی زمینه ها باشیم.

سید حسن حسینی نوده
ارسال نظرات
پر بیننده ها