فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: امروز به برکت رهبری شجاع و بصیر، قوای مسلح و بسیج مردمی کوچکترین حرکت دشمن عکس العمل قاطع ما را به دنبال داشت.
کد خبر: ۸۶۵۹۲۰۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار یعقوبعلی نظری در همایش ابلاغ برنامه های بسیج نواحی شرق خراسان رضوی به میزبانی تربت جام با اشاره به مشکلات کشور اذعان داشت: امروز کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال یک نبرد سخت و همه جانبه با استکبار جهانی خصوصا آمریکا در ابعاد نظامی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، موشکی مذاکره دارد و باور این این مسئله برای برخی از مسئولان سخت است.

وی بیان داشت: برخی افراد هنوز دشمنی آمریکا و هم پیمانانش را باور ندارند، اگر باور کردیم که دشمن هست، عملمان نیز قرارگاهی و عملیاتی می شود، یعنی دشمن را شبانه روز و لحظه ای  در حوزهای مختلف رصد می کنیم.

وی تأکید کرد: امروز به برکت رهبری شجاع و بصیر، قوای مسلح و بسیج مردمی کوچکترین حرکت دشمن عکس العمل قاطع ما را به دنبال داشت.

سردار نظری در ادامه به محورها و اولویت برنامه های امسال بسیج مستضعفین پرداخت وافزود: بسیج سازی و استفاده از بسیجیان برای جامعه سازی ازماموریت های مهم سال جاری است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های بسیج مستضعفین بایستی ضمن کمی و بروز رسانی به سمت کیفی سازی بیشتر حرکت نماید، تا شاهد رشد، ارتقاء و شکوفایی بیشتر در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، بصیرتی، اعتقادی و اقتصاد مقاومتی، اقدام موثر و عمل شایسته صورت پذیرد.

وی عنوان کرد: بسیجیان ضمن سازمان دهی و بر اساس نیاز بومی و محلی واقعی‌سازی شوند و به آمار لیستی و کاغذی دل خوش نکنیم و با برنامه های فرهنگی و اجتماعی به جامعه سازی بپردارند.

سردار نظری تصریح کرد: فرماندهان بسیج باید تصمیم گیر و تصمیم ساز باشند و با روان سازی و ساده سازی ضمن نظارت و هدایت از برنامه های کلیشه ای پرهیز نمایند.

وی یادآور شد: بسیجیان به دنبال منفعت مالی در سازمان نیستند، باید کاری کنیم که بسیجیان از آمدن به بسیج همانند برنامه های فرهنگی و مذهبی در مساجد احساس منفعت معنوی کنند.

سردار نظری اظهار داشت: کار جمعی و گروهی در بسیج  تقویت شود، باید با رفتن به نماز جمعه، نمازجماعت، سرکشی از خانواده شهدا و کارهای عام المنفعه اردوهای «هجرت و جهادی» به یک  فرهنگ ملی تبدیل شود.

وی اضافه کرد: اگر سازمان شما کارآمدی لازم را ندارند حتما تغییراتی لازم را اعمال نمایید و در کنار ارتقاء توان رزمی و دفاعی بسیجیان به تقویت بنیه اعتقادی و بصیرتی آنان نیز توجه ویژه داشته باشید.

درخور ذکراست؛ درحاشیه این همایش نمایشگاه استکبارستیزی برپا شد.

گفتنی است؛ همایش ابلاغ برنامه های بسیج نواحی شرق خراسان رضوی با حضور فرماندهان و شورای فرماندهی نواحی فریمان، تایباد، باخزر به میزبانی شهرستان تربت جام در حسینیه روحانی شهید حسین واعظی این ناحیه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها