مسؤول سازمان بسیج طلاب استان بوشهر:

طلبه بسیجی، علاوه بر خود باید جامعه را هم به حرکت درآورد

مسؤول سازمان بسیج طلاب استان بوشهر گفت: به نظر من بسیج طلاب دومینوست یا بهتر بگویم باید دومینو باشد، این بدین معناست که نه تنها خودش را به جنب و جوش بیاندازد و راه بیفتد بلکه جامعه را نیز به راه بیاندازد.
کد خبر: ۸۶۵۹۱۵۵
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱



به گزارش خبرگزاری بسیج، صبح امروز حجت‌الاسلام حمیدرضا جعفری‌زاده مسؤول بسیج سازمان طلاب استان بوشهر از پایگاه بسیج حوزه علمیه الزهرا(س) گناوه بازدید کرد.

مسؤول سازمان بسیج طلاب استان بوشهر در جمع بسیجیان این پایگاه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام هادی(ع) گفت: خدا را شاکریم که به ما توفیق داد در برهه‌ای از عمرمان جز‍‌ بسیج طلاب باشیم زیرا که بسیج طلاب از دو کلمه مقدس بسیج و طلاب تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام جعفری زاده در ادامه یادآور شد:‌ اگر تدبری در بیانات حضرت امام در مورد بسیج داشته باشیم کلماتی ناب و جملاتی نورانی در اهمیت گرانقدر ی و گران‌سنگی این نهاد مقدس خواهید یافت و از طرف دیگر طلبه نیز کلمه مقدسی است که نگاه مردم به آن، نگاهی مقدس و پاک هست و اکنون این دو کلمه ی «بسیج طلبه» باهم ترکیب و به ما اختصاص داده شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت بسیج طلاب نگاه من به طلبه، یک نگاه دومینو ای است‌. در بازی دومینوی چین‌ها را روی زمین می‌چینند اولی تکان بخورد همگی تکان می‌خورند و می‌ریزند.

مسؤول بسیج طلاب حوزه‌های علمیه الزهرا(س) در ادامه ابراز کرد: به نظر من بسیج طلاب دومینوست یا بهتر بگویم باید دومینو باشد، این بدین معناست که نه تنها خودش را به جنب و جوش بیاندازد و راه بیفتد بلکه جامعه را نیز به راه بیاندازد پس باید این نقش را به خاطر رسالت بسیج و طلبگی ایفا کند.

حجت‌الاسلام جعفری زاده اظهار کرد: بعضی از پایگاه کارهای بسیار خوبی انجام دادند ولی از یک چیز مهم غفلت کردند و آن اینکه فقط برای خود کار کردند ولی هیچ نقشی در جامعه ایفا نکردند.

وی در ادامه تاکید کرد: ما دو حوزه را در پیش داریم : یکی حوزه خود و دیگری این است که ایفای نقش در جامعه داشته باشیم.

مسؤول بسیج طلاب حوزه های علمیه خواهران استان بوشهر گفت: از دیگر نواقص ما، عدم کار تشکیلاتی است، تشکیلات یعنی ارتباط و انسجام که باید آن را تقویت کنیم.

حجت‌الاسلام جعفری زاده در پایان تاکید کرد: سال ۹۵، سال بسیار مهمی در حوزه مسائل بصیرتی، اقتصادی و سیاسی است امسال بسیار بیشتر از انتخابات گذشته وظایفی داریم امروز بحث این جناح و آن جناح نیست بحث انقلاب و ضد انقلاب است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار