خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول عقيدتي سپاه کلیبر، در جمع بسیجیان پایگاه شهید مفتح این شهرستان، بااشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، عمل به اقتصاد مقاومتی را از راه های مقابله با نفوذ امریکا دانست.
کد خبر: ۸۶۵۹۱۵۲
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت السلام سیف الله نجفی افزود: اگر پیرو راستین اسلام هستیم باید درمقابل هر گونه فتنه، زورگوی و زیاده خواهی استکبار و در راس آن امریکا بایستیم چراکه آئین و رسم اسلام و امامان ایستادگی در مقابل ظالم است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر امریکا و اعیادی آنها خواستار کد خدایی برای جهان هستند و می خواهند با هر وسیله ای که شده این خواسته خود را عملی کنند و در قبال این هدف، حتی جان انسانهای بی گناه و بی دفاع نیز برای آنها ارزش ندارد.

حجت السلام نجفی ادامه داد: امریکا در بحث برجام، قضیه سوریه، یمن و ... ثابت کرده که نمی شود به این کشور اعتماد کرد چراکه ظالم همیشه ظالم است و گفته ها و اعمال آن ها بر اساس مکتب خاص و عقل نیست.

وی اظهار امیدواری کرد: امریکا در آتش آه مظلومان و آواره گان یمن، سوریه، عراق و ... گرفتار خواهد شد چراکه بر طبق وعده حق، باطل نابود شدنی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها