مسئول بسیج دانشجویی استان البرز

صنعت با ارزش هسته ای غروب و آفتاب وهم و خیال برجام طلوع کرد

مسئول بسیج دانشجویی استان البرزگفت: هرگونه پیشرفت در زمینه های علمی باعث توانمندی و اقتدار ملت است که یکی از عرصه های اقتدار کشور ما ،عرصه فناوری هسته ای می باشد.
کد خبر: ۸۶۵۹۱۳۶
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛  سعید بهرامی با اشاره به اینکه دولتمردان در مذاکرت هسته ای بسیاری از امتیازات و پیشرفت هایی که داشته ایم را به تعطیلی کشانده اند، خاطر نشان کرد: در مذاکرات هسته ای، صنعت با ارزش هسته ای غروب کرد و آفتاب وهم و خیال برجام طلوع کرد که تا به حال مردم نتیجه ای از این آفتاب ندیده اند.

وی با بیان این مطلب که اگر فناوری هسته ای را با اقتدار پیش می بردند میتوانستیم در عرصه های مختلفی از آن استفاده کنیم، یادآور شد: فناوری هسته ای در عرصه مصارف صنعتی، مصارف کشاورزی و در بحث رادیو دارو ها قابل استفاده می باشد که می توانستیم از این صنعت صلح آمیز هسته ای استفاده های مفیدی ببریم که در حال حاضر تا حدودی از این مزایا محروم شده ایم.

بهرامی با اشاره به اینکه با تعطیل شدن صنعت هسته ای ما طرف مقابل در برجام به تعهدات خود عمل نکرده است و در قبال از دست دادن فناوری هسته ای چیزی نصیب مردم نگردیده است، افزود: این تعطیلی باعث ناراحتی شدید طرفداران علم و تکنولوژی هسته ای شده است. ولی به هر حال ما این ایام را گرامی میداریم و امیدواریم دولتمردان ما متوجه این مطلب شوند که به آنچه وعده داده شده بود که با تعطیلی صنعت هسته ای ما به آن خواهیم رسید، نرسیده ایم و انشالله به این موضوع برسند که دوباره فعالیت های هسته ای را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: طرف مقابل در برجام با بد عهدی عملا برجام را نقض کرده است و انشالله شاهد این باشیم که باز هم صنعت اقتدار آمیز هسته ای در کشور رونق پیدا کند و انشالله دانشمندان عزیز ما بتوانند به اوج پیشرفت های هسته ای برسند.

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز با تاکید براینکه به جهانیان ثابت شده است که ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست و تمامی فعالیت های هسته ای ما صلح آمیز می باشد، بیان داشت: به جوانان و کسانی که در دانشگاه ها در این رشته تحصیل می کنند توصیه میکنم با تمام توان و انگیزه رشته های پیرامون صنعت هسته ای را ادامه دهند. چرا که در آینده ای نزدیک مطمئنا ما دوباره به آن روند پیشرفت های علمی در عرصه هسته ای باز خواهیم گشت و باعث سربلندی ملت ایران و به تبع آن سربلندی مسلمانان جهان خواهیم شد.

بهرامی در پایان با بیان اینکه پیشرفت در عرصه صنعت فناوری هسته ای باعث امنیت ملی و بازدارندگی تهدیدات علیه نظام جمهوری اسلامی و مسلمانان جهان می باشد، گفت: درست است که ما به دنبال سلاح هسته ای نمی باشیم، ولی خود توانمندی هسته ای و پیشرفت در این عرصه یک عامل بازدارنده در مقابل دشمنان است و انشالله با هوشیاری و بصیرتی که مردم ایران دارند در آینده شاهد پیشرفت در این عرصه باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها