حمزه پور در گفتگو با «بسیج»:
حمزه پور با بیان اینکه هدف اصلی از داستان بورسیه ممانعت از ورود دانشجویان انقلابی به فضای علمی کشور بود، گفت:طبق شواهد و قرائن قرار بوده بعد از داستان بورسیه ها داستان اعضای هیئت علمی انقلابی نیز دستمایه شانتاژ رسانه ای شود.
کد خبر: ۸۶۵۹۰۸۰
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
بابک حمزه پور فعال دانشجویی و کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به ناتمام ماندن پرونده دانشجویان بورسیه گفت: متاسفانه در این زمینه به تعدادی از نخبگان کشور ظلم شد و این ظلم هنوز هم پابرجاست در حالی که رهبر معظم انقلاب به صراحت خواستار رسیدگی به کار این دانشجویان شدند.

وی با بیان اینکه امروز به صراحت مشخص شده است که پرونده بورسیه ها یک علم سیاسی صرف بوده است، گفت: اما متاسفانه مسئولان به هیچ وجه نمی خواهند این موضوع را قبول کنند و لذا عذر خواهی نیز در کار نبوده است.

حمزه پور با بیان اینکه هدف اصلی از داستان بورسیه ممانعت از ورود دانشجویان انقلابی به فضای علمی کشور بود، گفت:طبق شواهد و قرائن قرار بوده بعد از داستان بورسیه ها داستان اعضای هیئت علمی انقلابی نیز دستمایه شانتاژ رسانه ای شود که خوشبختانه این طیف سیاسی در رسیدن به هدف خود ناکام ماند.

وی با تاکید بر اینکه انتظار جامعه دانشجویی کشور ورود مستقیم دستگاه قضا به مساله بورسیه ها ست، گفت: جرم های متعددی در این قضیه روی داده است که از سوی دادستان محترم می تواند پیگیری شود.
ارسال نظرات