از سری مسابقات لیگ دسته اول جام آزادگان روز دوشنبه 23 فروردین ماه آلومینیوم اراک مهمان تیم پاس همدان بود که از شکست در همدان گریخت و به تساوی رضایت داد.
کد خبر: ۸۶۵۹۰۴۸
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

در این مسابقه آلومینیوم اراک با ترکیب پرویز کریمی، محمد آشتیانی، اکبر بختیاری، وحید نعمتی، میلاد رخشان، رضا کاردوست، ابوالفضل کمانی، اسحاق سبحانی،مرتضی محفوظی، رضا سلیمانی و روح اله عرب به مصاف پاس خواهد رفت.

پاس همدان با ترکیب مسعود پورمحمد، نوید خوش هوا، محسن ورزکار، وحید جلالی نیا، میلاد صادقیان، حسین کاظمی، امین پورعلی، سید جمال معصومی، احمد جمشیدیان، تورج جعفری و نیما پرتویی بازی را آغاز میکند.

در این دیدار نیما پرتویی در نخستین دقایق مسابقه اولین موقعیت خطرناک را برای پاس خلق کرد و توپ با تیر عمودی دروازه آلومینیوم اصابت کرد.

گل اول بازی را با ضربه سر احمد جمشیدیان روی سانتر تورج جعفری برای پاس همدان در دقیقه 20 به ثمر رساند و تا همدانی ها از آلومینیوم سبقت بگیرند و نیمه اول با همین نیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم آلومینیوم برخلاف نیمه نخست بازی را هجومی شروع کرد تا که در دقیقه 61 بازی توسط رضا سلیمانی گل مساوی برای این تیم زده شد و مسابقه با نتیجه 1 بر 1 به پایان برسد.

در حواشی این دیدار رضا سلیمانی  - میثم آقایی و میلاد رخشان از آلومینیوم وحید جلالی نیا-داود شاهواروقی برای پاس از داور مسابقه کارت زد دریافت کردند

محسن لطفی به جای تورج جعفری-داود شاهواروقی به جای جمال معصومی برای پاس همدان
میثم آقایی به جای روح اله عرب-حسین احمدلو به جای محفوظی ورسول سروش نیا در دقیقه ۳۸ به جای میلاد رخشان برای آلومینیوم به میدان رفتند.
ارسال نظرات