خبرهای داغ:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته امسال بیش از ۱۶ مسجد در بخش‌های مختلف شهری اندیمشک برای برگزاری مراسم اعتکاف تجهیز و آماده سازی شده است.
کد خبر: ۸۶۵۹۰۱۸
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اندیمشک، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حسینوند اظهار داشت: اعتکاف یک آیین معنوی در جهت ترویج و توسعه روحیه اسلامی و انقلابی اقشار مختلف اجتماعی و دوری از آلودگی است.

وی افزود: امسال و با همکاری بخش‌های مختلف شهری اندیمشک آماده برگزاری مراسم اعتکاف در بخش‌های مختلف شهری و روستایی خود به نحوی مطلوب و مؤثر است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته امسال بیش از 16 مسجد در بخش‌های مختلف شهری اندیمشک برای برگزاری مراسم اعتکاف تجهیز و آماده سازی شده است.

وی گفت: از این حجم 8 مسجد برای برگزاری مراسم اعتکاف ویژه آقایان و 8 مسجد ویژه بانوان تعیین شده است.

حسینوند بیان کرد: پیش بینی می‌شود امسال، بیش از 2500 نفر برای برگزاری و شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در اندیمشک ثبت نام و اعلام آمادگی کنند.

وی افزود: سال گذشته بیش از 2 هزار نفر برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان اندیمشک اعلام آمادگی و در این مراسم شرکت کرده‌اند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک اظهار کرد: میزان مشارکت افراد ثبت نام شده برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در اندیمشک به نسبت سال گذشته از رشد 40  درصدی برخوردار است.

وی گفت: محل‌ها و مساجد تعیین شده برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در اندیمشک به زودی و از طریق نصب اطلاعیه‌های مختلف در سطح شهر برای شرکت و حضور علاقه مندان اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها