خبرهای داغ:

گردهمایی سیاسی کارکنان در ناحیه شوط برگزار شد

گردهمایی سیاسی با حضور کلیه کارکنان ناحیه شوط به همت معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در حسینیه امام خمینی (ره) ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۸۹۹۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام کاظم عبدالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط در این گردهمایی به تبیین شعار سال پرداخته و بیان کرد: مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در شرایطی سال 1395 را با عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری نمودند که در سال‌های اخیر تأکید ایشان بر حفظ و تقویت شعارهای انقلاب اسلامی و روش و منش انقلابی در همه اقشار و در همه برنامه‌ها و اقدامات کشور مورد توجه بوده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مهم‌ترین محور دشمن برای نفوذ در کشور و تخریب و تخلیه انقلاب اسلامی مسئله اقتصاد است. که مسائل و مشکلات اقتصادی سال‌های اخیر مهم‌ترین مستمسک غرب و آمریکا برای اولاً تهدید و فشار بر مسئولان و ملت ایران و ثانیاً تحمیل قراردادهای سیاسی و اقتصادی ناسالم و از آن طریق باز کردن مسیرهای نفوذ در کشور بوده است.

حجت الاسلام کاظم عبدالی در تصریح سخنانش تاکید کرد: در چنین شرایطی پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی مستلزم فائق آمدن بر مشکلات اقتصادی و از آن طریق سد نمودن مسیر نفوذ دشمن است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط در ادامه افزود:«اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نیازمند همدلی و همراهی تنگاتنگ مردم و مسئولان کشور است و ان شا الله مردم و مسئولان کشور، در راستای رهنمود های راهبردی رهبر معظم انقلاب، همچون گذشته برگ زرین دیگری بر تاریخ این مرز و بوم بیفزایند و ضمن خنثی سازی توطئه های دشمنان، روند پیشرفت اقتصادی کشور را، با سرعت تداوم ببخشند.

حجت الاسلام کاظم عبدالی در پایان سخنانش ضمن تبیین وظایف جامعه بسیج در تحقق شعار سال 1395 بیان کرد: آحاد بسیج باید با تمام توان در جهت تحقق شعار سال تلاش بکنندکه نتیجه این تلاش ها تولید قدرت در ابعاد مختلف برای نظام اسلامی خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار