خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان همدان خبر داد
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان همدان گفت: در سال گذشته مبلغ 10 میلیارد و 710 میلیون ریال کل زکات پرداختی به این نهاد مقدس بوده است.
کد خبر: ۸۶۵۸۹۷۸
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نقی منوچهری به همراه دبیر شورای زکات این نهاد و جمعی از امدادگران در دیدار با آیت‌الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار داشت: در سال گذشته مبلغ 6 میلیارد و 240 میلیون ریال زکات پروژه در شهرستان همدان جمع آوری شده است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم و روایات معصومین(ع)، خواستار اقدام جهادی در جمع‌آوری و پرداخت زکات شد و آثار عمـل به این فریضــه الهـی را برکت در محصول کشاورزان، رفع محرومیت منطقه و از همه مهمتر خشنودی خداوند متعال دانست.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان همدان اظهار داشت : در سال گذشته مبلغ 10 میلیارد و 710 میلیون ریال کل زکات پرداختی به این نهاد مقدس بوده است.

وی بیان داشت: از این مبلغ، 263 میلیون و 340 هزار ریال سهم محرومین بوده که در بخش جهیزیه نوعروسان تحت حمایت هزینه شده است.

منوچهری با بیان اینکه مبلغ یک میلیارد و 254 میلیون ریال زکات مستحبی جمع‌آوری و در بین محرومان و نیازمندان توزیع شده است، افزود: 6 میلیارد و 240 میلیون ریال نیز به عنوان زکات پروژه جمع‌آوری شده است.

وی خاطرنشان کرد: زکات پروژه در قالب 9 پروژه احداثی از قبیل احداث و تعمیرات مساجد، تعمیرات مجتمع فرهنگی مذهبی، اماکن متبرکه و جدول‌گذاری روستاها مصرف شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان همدان تصریح کرد: مبلغ 2 میلیارد و 953 میلیون ریال بابت زکات فطره جمع آوری شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات