رییس ستاد کنگره هشت هزار شهید گیلان:

مسئولان برگزاری کنگره ملی شهدای گیلان با رهبری دیدار می‌کنند

رییس ستاد کنگره هشت هزار شهید گیلان درباره زمان و نحوه دیدار تیم برگزارکننده کنگره ملی با مقام معظم رهبری گفت: به زودی مسئولان گیلان با رهبری دیدار می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۵۸۹۶۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، درباره زمان و نحوه دیدار تیم برگزارکننده کنگره ملی با مقام معظم رهبری اظهار کرد: طبق هماهنگی‌هایی که با سردار عبدالله‌پور دبیرکل کنگره ملی شهدای گیلان، صورت گرفته تاکنون از دو طریق برای دیدار با مقام معظم رهبری اقدام شده است.

وی در خصوص اینکه چه کسانی در این دیدار حضور خواهند داشت، افزود: این دیدار، نشستی خصوصی خواهد بود و متشکل از مسئولان عالی رتبه استانی و دست‌اندرکاران ستاد کنگره است.

جوادی با بیان اینکه طی این دیدار هدایایی نیز از جانب گیلانیان برای رهبر انقلاب در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: سه هدیه برای معظم‌‌له در نظر گرفته‌ایم. نخست مجموعه‌ای بالغ بر ۶۰جلد از کتاب‌های تالیف شده توسط ستاد کنگره در حوزه دفاع مقدس که در یک صندوق نفیس چوبی که توسط هنرمندان گیلانی ساخته شده، تعبیه گردیده است.

وی گفت: دوم فرشی دورو، کار دست توسط هنرمند استانی با مفهوم ایثار و شهادت و شهدای شاخص گیلان نظیر سرداران املاکی و بیگلو و خوش سیرت است.

رییس ستاد کنگره هشت هزار شهید گیلان اضافه کرد: سومین هدیه، تابلویی چوبی، ساخته‌ی کنعانی هنرمند گیلانی است، که طرح شهید ثنایی مقدم را به تصویر کشیده‌اند. شهید هادی ثنایی مقدم همان کسی است که تصویر شهادتش، تابلوی اتاق مقام معظم رهبری است.

جوادی در خصوص محتوای این نشست خاطرنشان کرد: انشالله رهبری در خصوص نقش گیلان در دفاع مقدس بیاناتی خواهند داشت و از سوی استاندار، فرمانده سپاه و نماینده ولی فقیه در استان گزارش عملکرد روند امور انجام شده برای برگزاری کنگره به سمع و نظر مقام معظم رهبری خواهد رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار