خبرهای داغ:
استاندار خوزستان گفت: موافقت با احداث 2 پروژه دهکده گردشگری در جریان سفر آقای سلطانی‌فر، معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به خوزستان و با توجه به موفقیت‌های حاصل شده در اجرای سایر پروژه‌های در دست کار صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۶۵۸۹۱۷
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از اهواز، عبدالحسن مقتدایی در بازدیدی سرزده از مراحل نهایی اجرای پروژه گردشگری کرخه واقع در بلوار ساحلی کیانپارس اهواز بیان داشت: برای ساخت این 2 دهکده گردشگری دو نقطه از استان یکی در بخش کوهستانی و دیگری در بخش ساحلی در حال پیگیری هستیم.

وی افزود: پروژه گردشگری کرخه قرار بود نوروز امسال تحویل داده شود، اما به دلیل مشکل نقدینگی و کمبود بودجه با اندکی تاخیر به بهره برداری خواهد رسید.

مقتدایی بیان کرد: دلیل آماده نشدن کامل پروژه بحث تخصیص اعتبار بود که با فاصله زمانی داده شد و ایام نوروز هم مزید بر علت شد.

استاندار خوزستان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را بین 90 تا 95 درصد اعلام کرد و خوشبختانه رو به اتمام هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مصمم هستیم که این مراکز به افراد و شرکت‌هایی که تخصص کامل دارند داده شود و برای انجام این کار تاکنون 2 بار مزایده گذاشتیم و برای بار سوم هم برگزار کردیم و امیدوار هستیم همزمان با افتتاح پروژه‌ها مجموعه‌هایی هم که قرار است اداره کنند تعیین شوند و به خوبی همه چیز آماده افتتاح شود.

عبدالحسن مقتدایی اظهار داشت: این پروژه‌ها در حقیقت یک کار نو بوده و مصالح آن مصالح متنوع می باشد و قرار است در حد استانداردهای بین‌المللی از تاسیسات و امکانات آن جا بهره بگیریم و علاوه بر این که تجربه اول بوده و همزمان کار طراحی، اجرا و اصلاح آن انجام شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای 8 الگویی که در بخش گردشگری استان داشته‌اند موارد بعدی به خصوص برای بخش خصوصی تسهیل و تسریع گردد.

وی اذعان داشت: پروژه مال آقا تحت عنوان مجتمع "بلوط " که در قالب آن کارهای خوبی انجام می‌شود امیدوار هستیم تا پایان سال به نتیجه برسد و مجتمع سافاری را نیز داریم که طراحی آن در حال نهایی شدن است و اجرا خواهد شد و تا آن موقع جزیره شادمانی آبادان هم به نتیجه خواهد رسید.

انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها