خبرهای داغ:
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: دیدید که بر سر مسئله موشکلی چه برنامه ای راه انداختند و باید با قدرت در این زمینه فعالیت کنیم.
کد خبر: ۸۶۵۸۸۳۸
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مدیر حوزه های علمیه کشور، که در دیدار با مدیرعامل و مدیران عالی موسسه مالی و اعتباری کوثر سخن می گفت، با اشاره به شهادت امام هادی(ع) اظهار داشت: دشمنان ما در سالهای اخیر به ویژه در فضای مجازی، اهانتهای بسیاری را به ساحت مقدس امام هادی(ع) انجام داده است. البته کارهای خوبی نیز در معرفی و دفاع از این امام همام صورت گرفته است.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: اگر مجموعه کوثر برای خدا کار کند و کارکنانی متعهد و ارزشی در آن مشغول به کار باشند، براساس وعده خداوند متعال، نام شما بزرگ می گردد و شایسته نام والای کوثر می شوید.

وی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بانکها پیشرفت خوبی داشته اند و تلاشهای خوبی شده است اما این پیشرفت کافی نیست و باید بیشتر شود. در این میان موسسه شما فعالیتهای خوبی دارد و نام مبارکی نیز دارد. اگر چارچوب مورد رضایت صدیقه کبری (س) را رعایت کنید، شایسته این نام مبارک قطعا خواهید بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: در این کوثر شما برکت زیادی هست و زمانی که فعالیت شما مطابق شأن نام این بانوی پر عظمت باشد، برکت شما نیز بیشتر می شود.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: دیدید که بر سر مسئله موشکلی چه برنامه ای راه انداختند و باید با قدرت در این زمینه فعالیت کنیم.

وی با تقدیر از فعالیتهای موسسه کوثر به ویزه سرپرستی این موسسه در قم، اظهار داشت: آقای اقدسی که سرپرستی امور شعب در این موسسه  را در قم برعهده دارند، انسان فعالی هستند و در زمینه ارتباط با مردم، فعالیتهای خوبی دارند و انشاء الله رویه کوثر در توجه به مردم و قرض الحسنه ادامه پیدا کند.

موسسه کوثر کاملا زیر نظر بانک مرکزی فعالیت می‌کند
عیسی رضایی، مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر نیز در دیدار با آیت الله بوشهری گفت: هم و غمّ موسسه کوثر در فعالیتهای فرهنگی و قرض الحسنه است و معتقدیم که خداوند خود به کار ما برکت می‌دهد.
 
رضایی افزود: قراردادی با سازمان صنایع کوچک بستیم که از کسب و کارهای کوچک حمایت کنیم.

مدیرعامل موسسه کوثر خاطرنشان کرد:  کاملا زیر نظر بانک مرکزی هستیم و به شکل کاملا شفاف و مشخص فعالیت می کنیم. از سوی دیگر در خدمت حجت الاسلام مهدوی از مسئولان فعال در زمینه بانکداری اسلامی هستیم تا در بحث عقود نیز به مباحث اسلامی کاملا عمل کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها