طرح سپاس در قالب سرکشی منطقه‌ای انجام و با حضور مسئولان از خانواده‌های شهدا دیدار انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۸۷۱۹
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشارهبه اجرای طرح طرح سپاس گفت: طرح سپاس در قالب سرکشی منطقه‌ای انجام و با حضور مسئولان از خانواده‌های شهدا دیدار انجام می‌شود.

سید جمال‌الدین موسوی افزود: سال گذشته 4 هزار و 200 مورد طرح سپاس در استان زنجان اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 2 هزار و 901 مزار شهید در استان زنجان وجود دارد، تصریح کرد: تعداد گلزارهای شهدا 429 مورد است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون 2 هزار و 342 مزار شهید در استان زنجان ساماندهی شده است، اضافه کرد: تعداد گلزارهای شهدای ساماندهی شده در استان 214 مورد است.

موسوی با اشاره به اینکه ساماندهی پنج گلزار شهید در دست اقدام است، اظهار کرد: همچنین 17 مزار شهید نیز در حال ساماندهی است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه ساماندهی 210 گلزار باقی مانده است، اضافه کرد: همچنین ساماندهی 542 مزار شهید نیز انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز ساماندهی مزار شهدا در حال انجام است، گفت: امیدواریم با اقدامات انجام شده ساماندهی مزار شهدا و گلزار شهدا تا پایان سال آینده تمام شود.

ارسال نظرات