مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان:
اعمال قانون و مقررات و برخورد جدی با متخلفان سبب ایجاد امنیت موجود در جاده‌ها شده است.
کد خبر: ۸۶۵۸۷۱۴
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان در مراسم تجلیل از فرماندهان پاسگاه‌های پلیس راه استان زنجان گفت: اعمال قانون و مقررات و برخورد جدی با متخلفان سبب ایجاد امنیت موجود در جاده‌ها شده است.

ایرج دست‌نشان افزود: کاهش 65 درصدی تلفات جاده‌ای نشان از وجود امنیت لازم برای کاربران جاده‌ها است.

وی با بیان اینکه مرکز کنترل راه‌های زنجان یکی از بهترین مراکز در کشور محسوب می‌شود اظهار داشت: 16 دوربین ثبت تخلف نیز در محورهای مواصلاتی استان پیش از اجرای طرح تابستانی نصب و راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان با تاکید بر اینکه در حال حاضر 4 دستگاه دوربین ثبت تخلفات در آزاد راه زنجان- تبریز نصب شده است ابراز کرد: افزایش دوربین‌های ثبت تخلفات در محورهای مواصلاتی استان سبب کاهش تخلفات و سوانح جاده‌ای می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان به وجود 31 دستگاه دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: مدیریت راه‌ها توسط دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر مطلوب است.

وی با اشاره به اینکه 54 دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است تصریح کرد: در ایام نوروز بیش از 6 میلیون تردد در جاده‌های استان به ثبت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس راه یکی از ارگان‌های مهم و تاثیرگذار در ایجاد امنیت پایدار در جاده‌های استان است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان با اشاره به راه‌اندازی پاسگاه طارم به زنجان بیان کرد: امیدواریم این پاسگاه با همکاری مسئولان در کمترین زمان ممکن تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با همکاری دستگاه‌های مرتبط قدم‌های سازنده‌ای در امر گسترش حمل و نقل جاده‌ای و توسعه پایدار برداریم.

ارسال نظرات