خبرهای داغ:
رئیس بسیج هنرمندان فارس از برگزاری یادواره شهدای هنرمند این استان تا پایان سال ۹۵ خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۸۶۹۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
دومین روز از هفته گرامیداشت هنر انقلاب اسلامی در استان فارس با دیدار از خانواده شهید هنرمند، حسین محمد مرادپور آغاز شد، خبر برگزاری یادواره شهدای هنرمند استان در سال 95 در این دیدار از سوی رئیس بسیج هنرمندان استان فارس اعلام شد.

در این دیدار که ظهر امروز برگزاری شد، رئیس حوزه هنری، رئیس بسیج هنرمندان، معاون بنیاد شهید استان فارس و معاون فرهنگی شهرداری شیراز و جمعی از مسئولان حوزه هنری استان فارس حضور داشتند.

نیما زارع، رئیس بسیج هنرمندان استان فارس، در این دیدار از شناسایی 110 شهید هنرمند در استان فارس خبر داد و اظهار داشت: هر سال شهیدی به عنوان شهید شاخص در استان معرفی می‌شود و امسال شهید مرادپور شهید هنرمند شاخص فارس برگزیده شده است.

به گفته وی یادواره شهدای هنرمند استان فارس در سال 95 برگزار می‌شود و این امر سبب آشنایی بیشتر افکار و فضای عمومی جامعه با شهدا می‌شود.

محمد کرم‌اللهی، رئیس حوزه هنری استان فارس در این دیدار به کلام امام خمینی (ره) درباره چشم و چراغ بودن خانواده شهدا اشاره و خانواده شهدا را مایه امید در جامعه معرفی کرد.

به گفته وی برای در مسیر هدایت و روشنگری به وجود شهدا و خانواده‌های آنان نیاز است چراکه چراغ راه در وجود ولایت فقیه قرار گرفته و وجود شهدا و خانواده‌های آنان پرتویی از چراغ ولایت است که روشنایی‌بخش مسیر هستند.

محمد مرادپور، بردار شهید در این دیدار از ولایت‌پذیری برادر شهیدش سخن گفت و اینکه شهید در همه امور زندگی اجتماعی خود به ولایت فقیه و فرمایشات امام خمینی(ره) نظر داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها