خبرهای داغ:
همزمان با بزرگداشت بسیج هنرمندان فارس

نماهنگ «شاهدان بصیر» در شیراز رونمایی می‌شود

رئیس بسیج هنرمندان استان فارس از برگزاری برنامه‌ای برای بزرگداشت بسیج هنرمندان فارس در ۲۶ فروردین ماه خبر داد و گفت: نماهنگ « شاهدان بصیر» از تولیدات این مرکز و درباره کاروان شهدای گمنام است که در این روز رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۸۶۸۲
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
نیما زارع در جمع خبرنگاران در حاشیه برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی از رونمایی نماهنگی با نام «شاهدان بصیر» خبر داد و اظهار داشت: این نماهنگ 8 دقیقه‌ای به کارگردانی سید احمد عمرانیان و با حمایت بسیج هنرمندان استان فارس تهیه شده است.

وی گفت: در روز 26 فروردین برنامه‌ای برای بزرگداشت تاسیس بسیج هنرمندان در استان فارس برگزار می‌شود که در آن مراسم از این نماهنگ رونمایی می‌شود.

رئیس بسیج هنرمندان استان فارس با اشاره به تشییع 100 شهید گمنام در بهمن سال 94 در استان فارس افزود: این نماهنگ به موضوع تشییع شهدا و حضور مردم در این مراسم می‌پردازد که نام نماهنگ نیز از همین کاروان شاهدان بصیر گرفته شده است.

زارع با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات انجام شده برای گرامیداشت یاد و خاطره کاروان شاهدان بصیر در استان فارس برپایی مسابقه و نمایشگاه عکاسی بود، خاطرنشان کرد: این مسابقه بدون محدودیت سنی و ابزاری با هدف شرکت همه علاقه‌مندان به عکاسی برگزار شد.

وی با بیان اینکه از میان آثار ارسالی 30 تا 50 اثر برای نمایشگاه انتخاب شده است، تصریح کرد: در مراسم روز 26 از برترین‌های این مسابقه نیز تجلیل می‌شود.

رئیس بسیج هنرمندان استان فارس بیان کرد: به دلیل تراکم زیاد برنامه‌ها در هفته گرامیداشت هنر انقلاب اسلامی برپایی نمایشگاه به سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر موکول شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها