خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه بسیج امام رضا(ع) گفت: با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل را در رفتار دانست و گفت: مدیریت جهادی گره‌گشای مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در کشوراست
کد خبر: ۸۶۵۸۶۲۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمود مرادی با بیان اینکه، هر بسیجی باید برنامه‌ای عملی برای تحقق شعار امسال داشته باشد، افزود: هرسال مقام معظم رهبری برای ریل‌گذاری حرکت جامعه به سمت تکامل و تعالی شعاری را مطرح می‌نمایند که مخاطب آن نه‌ فقط مسئولین بلکه آحاد جامعه به‌ویژه بسیجیان می‌باشد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم اظهار داشت: تحقق شعار سال در میدان عمل نیاز به بسترسازی گسترده در فضای جامعه و گفتمان سازی دارد و اجرایی کردن منویات ایشان با همایش و سخنرانی امکان پذیر نخواهد بود.

وی با تاکید بر توجه قراردادن تولید داخلی چند سوال را مطرح کرد: ما در سال چقدر برای خرید کالای خارجی هزینه می‌کنیم؟ آیا در هنگام خرید به ایرانی بودن آن توجه داریم؟ آیا وجدان ما اجازه می‌دهد با خرید کالای خارجی باعث بیکاری هم‌وطنانمان شویم؟

مرادی، با تأکید بر بستر سازی شعار سال در مدارس گفت: معلم بسیجی شعار ما می‌توانیم را باید در ذهن دانش آموزان بسیجی تثبیت کند تا تولید علم و فن‌آوری بومی و تکیه‌بر توان داخلی به یک جریان فراگیر و غیرقابل‌انکار تبدیل شود.

ارسال نظرات