خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: با حضور جمعی از اعضای شورای اداری نخستین جلسه قرارگاه جهاد اقتصادی بسیج سازندگی میانه در سال 1395 در محل دفتر امام جمعه شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۸۶۰۹
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، امام جمعه میانه در این جلسه که با موضوع راهکارهای قطبی سازی صنایع تبدیلی برگزار شد با بیان اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید هر چه در چنته داریم عرضه کنیم، افزود: در سال جدید با اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی باید از بروکراسی اداری پرهیز کنیم.

حجت الاسلام محمدرضا حامدی با اشاره به این موضوع که سرمایه گذاران نباید اسیر پیچ و خم اداری شوند، اظهار داشت: اگر در حل مشکلات کشور به مانند سال گذشته عمل کنیم اهداف و برنامه های ما در حد شعار باقی خواهد ماند.

فرمانده سپاه میانه نیز در این جلسه گفت: بسیج سازندگی میانه در سال ۹۴ رتبه نخست اعطای وام خوداشتغالی در استان را با اعطای قریب دومیلیارد تومان به بیش از یکصد نفر، به خود اختصاص داده است.

جعفر غیابی همچنین با بیان این موضوع که اخذ مجوزها و سردرگمی صنایع، مشکل مهم تولیدکنندگان این شهرستان است، خاطرنشان کرد: نیاز مبرم شهرستان به کارخانه شیر و فرآورده های لبنی و برپایی نمایشگاه دائمی اقتصاد مقاومتی در شهرستان، بازاری برای فروش محصولات از جمله مواردی است که باید سال جدید مورد توجه قرار گرفته و عملیاتی شود.

ارسال نظرات