مسئول دبیر خانه امر به معروف و نهی از منکر سپاه جم خبر داد:
مسئول دبیر خانه امر به معروف و نهی از منکر سپاه جم از تحویل دادن بیش از 124 دستگاه کامل تجهیزات ماهواره ای توسط مردم به این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۸۶۰۴
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم:محمد خلیلی در این رابطه، فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مهمترین نقش در این چند ده سال اخیر رسانه ها داشتن در تحولات ملت ها، رسانه ها دستگاه تبلیغاتی و اطلاعاتی وابسته به استکبار میدان دارترین عناصر دشمنان استقلال ملت ها هستند برای به آشوب کشیدن ملت ها برای اینکه اینها را از مسیری که دارن حرکت می کنند منصرف کنند را بیان کرد.

خلیلی با بیان اینکه در پی مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امروز اولویت اصلی کشور مقابل با جنگ نرم دشمن است،گفت: سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم، ضمن کار فرهنگی گسترده با دعوت از کارشناسان خبره و سخنرانان مطرح کشوری به مقابله با جنگ همه جانبه و نرم دشمن پرداخته است.

وی با اشاره به اینکه سپاه شهرستان جم با برگزاری نشست های متعدد بصیرتی و آگاه سازی در خصوص جنگ نرم دشمن و اثرات مخرب ماهواره برای آحاد جامعه، خاطر نشان کرد: علاوه بر دریافت تعداد 124 دستگاه تجهیزات ماهواره ای تعدادی دستگاه گیرتده دیجیتال نیز به آنان تحویل داده شده است.

وی در پایان گفت: امیدواریم در سال 95 نیز همچنان این روند توسط مردم فهیم شهرستان جم ادامه داشته باشد تا فرزندان ما از تهدیدات نرم دشمن و اثرات مخرب ماهواره به دور باشند.

انتهای خبر/
ارسال نظرات