مراسم اعتکاف دانشجویی با حضور دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شهرستان شاهرود در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۵۸۵۳۶
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در گفت و گو با خبرنگاران گفت: به مناسبت ایام ماه مبارک رجب و در راستای شرکت دانشجویان و قشر فرهیخته جامعه در این روزهای مقدس در فعالیت های فرهنگی و دینی مراسم با شکوه اعتکاف در این دانشگاه برگزار می شود.

دکتر علی رضوانی افزود: در جلسه ای که با حضور مسئولان فرهنگی شهرستان برگزار گردید مقرر شد تا دختران دانشجو در مسجد النبی (ص) دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود جهت امر معنوی اعتکاف حضور یابند و پسران نیز در دانشگاه صنعتی شاهرود مستقر شوند.

وی با ابراز خرسندی از این توفیق الهی که نصیب دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود شده و با تاکید بر اینکه این واحد دانشگاهی همه ساله میزبان چنین رویداد بزرگی است تصریح کرد: این مراسم از روز پنجشنبه 2 اردیبهشت آغاز و تا 4 اردیبهشت ماه با برگزاری برنامه هایی چون نماز جماعت به امامت امام جمعه شاهرود ، دعوت از مسئولان فرهنگی شهرستان ، جلسات هم اندیشی و مسابقات فرهنگی ،پاسخ به شبهات و سوالات دینی و فرهنگی و سخنرانی های ویژه انجام می شود.

رضوانی وجود چنین مراسمی را در دانشگاه مایه خیر و برکت دانست و گفت: باعث افتخار است که میزبان دانشجویان بعنوان بخشی از جوانان فرهیخته جامعه هستیم و امیدواریم این مراسم بتواند گامی در جهت راهنمایی هر چه بیشتر آنان در درک مبانی اسلام باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها