فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود گفت: همایش های توجیهی دانش آموزان مدارس متوسطه دوره دوم پیرامون برنامه های طرح هجرت3 و یاوران ولایت به همت بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۵۸۵۰۷
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
جمال الدین غنایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برنامه های مهم بسیج دانش آموزی در سال شش ماه اول سال 95 اظهار کرد: با توجه به سنوات گذشته طرح هجرت 3 مرمت و بهسازی و زیباسازی مدارس در تابستان و طرح یاوران ولایت بکارگیری دانش آموزان در شورای واحد مقاومت بسیج در سال شش ماه اول سال اجرا می شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت این دو طرح و در راستای اطلاع رسانی مطلوب و دعوت دانش آموزان در این امور سلسله نشست های تخصصی در تبیین و تشریح این طرح ها با همکاری واحدهای مقاومت در مدارس دبیرستان دوره دوم در حال اجراست.

غنایی خاطر نشان کرد: در این نشست ها مسئولین بسیج دانش آموزی به تبیین و تشریح این طرح ها برای دانش آموزان و دعوت از آنها برای حضور در فعالیت های بسیج می کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به رویکرد بسیج دانش آموزی در برنامه ها و بکارگیری دانش آموزان در مدیریت و اجرای کارها، تلاش داریم با جذب دانش آموزان مستعد،عال،با اخلاق و درس خوان بتوانیم در تحقق فرامین رهبر انقلاب در کادرسازی برای نظام اسلامی و تحقق منویات و راهبردهای ایشان گام برداریم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود عنوان کرد: در سالهای گذشته در موضوع بسیج سازندگی و طرح هجرت با استقبال خوب دانش آموزان هر سال با همکاری آموزش و پرورش مدارس سطح شهر مرمت و بهسازی و زیباسازی شده است و امسال نیز در تلاش داریم در این امر با مشارکت دانش آموزان اثرگذاری داشته و در امر توجه به اقتصاد مقاومتی عملی اقدامی انجام شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها