بنی‌هاشمی خبر داد

اعزام بیش از ۱۹ هزار زائر نوروزی به راهیان نور

مدیر روابط عمومی ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی گفت: ۱۷ هزار زائر از طریق ستاد شهید صیاد شیرازی، دو هزار زائر از طریق ستاد شهید باقری و ۴۰۰ نفر نیز با حمایت ستاد شهید برونسی در اسفندماه و تعطیلات نوروزی عازم اردوهای راهیان نور شدند.
کد خبر: ۸۶۵۸۴۹۵
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدعلی بنی‌هاشمی، مدیر روابط عمومی ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی  به آماری از تعداد زائرانی که برای زیارت مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان‌ها به جنوب کشور اعزام شدند اشاره کرد و گفت: ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی طی اسفندماه و ایام نوروز 17 هزار نفر را به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام کرد.

وی با اعلام این خبر گفت: از این تعداد 8 هزار نفر دانشجو، 4 هزار نفر از حوزه‌های علمیه، هزار نفر دانش آموز، هزار نفر از پرنسل ناجا، هزار نفر از هلال احمر کشور و دو هزار نفر نیز از اقشار مختلف مردمی بودند که به پشتیبانی ستاد شهید صیاد شیرازی به زیارت یادمان‌های دفاع مقدس رفتند.

مدیر روابط عمومی ستاد راهیان نور شهید باقری در خصوص آمار زائران اعزام شده از سوی این ستاد نیز گفت: دو هزار نفر با خودروهای شخصی و با حمایت و پشتیبانی این ستاد عازم اردوهای راهیان نور شدند.

بنی‌هاشمی در پایان سخنانش به ستاد شهید برونسی اشاره کرد که امسال نخستین سالی بود که به صورت رسمی این ستاد فعالیت خود را آغاز می‌کرد. وی در خصوص آمار این ستاد افزود: 10 اتوبوس با ظرفیت 400 نفر توسط ستاد شهید برونسی عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

ارسال نظرات