مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملکشاهی گفت: اقتصاد مقاومتی شعار نیست بلکه برای پیشرفت جامعه بسیار مهم است که باید آن را به یک گفتمان عمومی و فراگیر تبدیل کنیم.
کد خبر: ۸۶۵۸۴۸۲
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام محسن تیموری، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ملکشاهی  در جمع کارکنان ناحیه به نامگذاری سال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت :این نامگذاری به دلیل دغدغه‌ ای است که معظم‌ له نسبت به معیشت و وضعیت اقتصادی مردم دارند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر اساس سیره و سنت هر سال نامی را انتخاب می‌ کنند که در واقع بیانگر سیاست‌ ها و راهبرد سال است، گفت: مسئولان باید این فرصت را غنیمت شمرده و تمام امکانات دستگاه‌های خود را به سمت تحقق این شعار بسیج کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ملکشاهی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی در واقع یک نوع جنگ و دفاع اقتصادی است لذا باید همه امکانات در اقدام و عمل برای آن بسیج شود، گفت: مسئولان بدانند همانطور که در جنگ نظامی تمام امکانات و تجهیزات در مقابله با دشمن و پیروزی رزمندگان فراهم شد در جنگ اقتصادی هم باید همه سیاست‌ ها برای موفقیت اقتصاد به‌ کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه شیوه تحریم اقتصادی یکی از حربه‌ های دشمن است، گفت: دشمنان ما به بهانه موضوع هسته‌ ای تحریم‌ های متعددی را به ملت ایران تحمیل کردند تا مردم را با مشکل روبه رو کرده و آنها را از نظام اسلامی جدا کنند و به دنیا بگویند که ایران اسلامی الگو نیست در حالی که نظام اسلامی ما برای امت اسلامی در حال الگو شدن است.


ارسال نظرات