خبرهای داغ:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: خون پاک شهدای مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام) موجب بیداری ملت های مسلمان شده و بار دیگر نقشه های پلید استکبار جهانی برای منطقه غرب آسیا و ملت سوریه را ناکام گذاشته است.
کد خبر: ۸۶۵۸۴۳۵
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶
همزمان با آغاز سال 1395 حجت الاسلام محمد حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس به همراه جمعی از مسئولان سپاه فجر با خانواده های شهدای فاطمیون دیدار نمودند.


حجت الاسلام حاجی زاده در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم گفت: «تداوم بخشی راه نورانی شهدا» رسالت مهم خانواده، همسران و فرزندان شهداست، روایت نحوه زندگی و شهادت ایشان برای سایر اقشار جامعه بخصوص اگر توسط خانواده و وابستگان شهدا انجام گیرد تاثیر بسیار زیادی در معرفی و ترویج ارزش های مقاومت و شهادت در جوامع خواهد داشت، این موضوع در ارتباط با شهدای مدافع حرم غیر ایرانی بسیار مهم است.

وی با تقدیر از حماسه آفرینی رزمندگان و شهدای فاطمیون در سوریه، گفت: امروز جوانان مسلمان و مومن از ملیت های مختلف با همبستگی و اتحاد با تروریست های مورد حمایت استکبار جهانی مقابله می نمایند، در این میان شجاعت و از جان گذشتگی رزمندگان و شهدای مدافع حرم که اهل کشور افغانستان هستند در نبرد با تروریست های تکفیری مثال زدنی است.


نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس با بیان اینکه شهدای مدافع حرم روح تازه ای در کالبد جوامع مسلمان دمیده اند، گفت: خون پاک شهدای مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام) موجب بیداری ملت های مسلمان شده و بار دیگر نقشه های پلید استکبار جهانی برای منطقه غرب آسیا و ملت سوریه را ناکام گذاشته است.

وی شهدای فاطمیون را الگوهای برتر برای جوانان کشورهای مسلمان عنوان نمود و افزود: انقلاب اسلامی ایران موجب احیای ارزش ها و مبانی اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه وآله وسلم) در جهان شده و الگوی اتکاء به خدا و مقاومت تا پیروزی را به ملت های مظلوم جهان معرفی نموده است، از همین رو استکبار جهانی با پرورش و حمایت از تروریست ها قصد دارد به جبهه مقاومت ضربه بزند، البته با حماسه آفرینی شهدای مدافع حرم این بار نیز نقشه پلید استکبار جهانی ناکام مانده است.


حجت الاسلام محمد حاجی زاده در پایان صحبت هایش با تقدیر از نقش تاثیرگذار مادران و پدران شهدا در تربیت فرزندان صالح و تکریم همسران و فرزندان شهدای فاطمیون، گفت: ادامه راه نورانی حضرت زینب (سلام الله علیها) و تببین ارزش های شهادت در جامعه وظیفه مهمی است که بر دوش خانواده شهدا قرار دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها