جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در امور بسیج,
بهزادی از بسیج به عنوان بارزترین مصداق تفسیرکننده هنر انقلاب نام برد و گفت: شهدای هنرمند بسیجی با شهادت خود هنر انقلاب را ترسیم نمودند
کد خبر: ۸۶۵۸۴۱۳
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ رمضان بهزادی، جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در امر بسیج ظهر امروز در مراسم افتتاحیه هفته قرآن و عترت در سینما بهمن سنندج که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، از شجره طیبه بسیج به عنوان بارزترین مصداق تفسیرکننده هنر انقلاب نام برد و گفت: شهدای هنرمند بسیجی با شهادت خود هنر انقلاب را به زیباترین شیوه ترسیم کردند.

وی به نامگذاری سال جاری از طرف مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره و اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش درمان هجمه‌های اقتصادی دشمنان است که طی سال‌های گذشته سیاست‌های آن از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ و امسال نیز به عنوان شعار سال از سوی ایشان اعلام شد.

رمضانی بیان داشت:با توجه به نامگذاری سال این یک نقشه راه برای مسئولان و مردم است که ، بستر را برای رشد و ترقی بیشتر کشور و رفع مشکلات اقتصادی آماده نمایند.

وی در ادامه به هجمه‌های گسترده فرهنگی دشمنان طی سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: دشمنان با برنامه و هزینه کردن به دنبال تغییر ذائقه مردم و حذف ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه می باشد.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در امر بسیج عنوان داشت: مباحث فرهنگی جامعه و ارزش‌هایی که بر نظام اسلامی استوار هستند باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی کیفی و محتوایی بیش از پیش تبیین شود تا برنامه‌های ضدفرهنگی و ضدارزشی دشمنان بی‌تأثیر شود.

وی در ادامه گفت: زبان هنر بهترین ابزار برای بیان مشکلات مختلف موجود در جامعه است که باید با بهره‌گیری از آن بستر رفع مشکلات را فراهم کرد.

گفتنی است، در ادامه این مراسم از نفرات برتر هفته قرآن و عترت با دادن هدایا و لوح تقدیری تجلیل شد.

ارسال نظرات