اولین جلسه شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان باهدف برنامه ریزی لازم جهت تحقق و عملیاتی نمودن شعار سال برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۸۳۴۱
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، اولین جلسه شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان شنبه 21 فروردین با حضور مدیر کل ورزش و جوانان، معاونین و دیگر اعضادر دفتر مدیریت برگزار شد.

گفتنی است، این جلسه با دستور جلسه تدوین و سیاست گذاری برنامه های خرد و کلان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برای سال 95 و در دو بخش ورزش و جوانان و در راستای تبیین دقیق برنامه ها و ارائه نقطه نظرات کاربردی از سوی اعضای جلسه برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در این جلسه ضمن تبریک سال جدید و سالروز میلاد با سعادت امام محمد باقر (ع) و گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای ؛ برای اعضای جلسه آرزوی موفقیت، پیروزی و توفیق خدمت نمود.

حسینی در ادامه با اشاره به سخنان دکتر گودرزی در دیدار آغاز سال 95 افزود: سخنان وزیر و سیاست گذاری های وزارت ورزش و جوانان در سال 95 را در دستور کار قرار خواهیم داد ودر راستای تحقق شعار ارزشمند سال95، اقتصاد مقاومتی اقدام و عملکه با 24 سیاست در قالب 5 رویکرد تعریف گردیده است و اجرای فرامین و منویات گرانمایه ی مقام معظم رهبری نقشه راه این اداره کل در سال جدید را ترسیم نموده و از آن ها به عنوان چراغی راه گشا بهره خواهیم برد.

وی با تاکید بر اهمیت جایگاه جلسه شورای معاونین و مصوبات مقرر شده در این جلسات اظهار داشت: هر یک از اعضای جلسه باید نسبت به اجرای دقیق مصوبات اهتمام جدی داشته باشند و اعضای زیر مجموعه معاونت ها و واحدهای مختلف را با نظارت جدی تر ارزیابی هفتگی نموده موجب انضباط کاری و اداری بیشتر در عملکرد کارکنان شود و در راستای بهره وری مطلوب تر با تشکیل اتاق فکرهای متعدد کارهای نو انجام گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه با بیان اینکه توجه جدی به وظایف قانونی و تلاش در توسعه برنامه کاری ومشخص نمودن اهداف کاری بر مبنای ارتقای امور مربوطه از اهمیت و ضرورت بالایی برخوردار است تصریح کرد : توجه معاونین اداره کل به وظایف استانی و شهرستان ها و برنامه ریزی در تعامل معاونین ستادی با مدیران کل در استان جهت مرتفع نمودن موارد منفی در ارزیابی ها؛ شناخت وبررسی نقاط قوت و ضعف واحدها و برنامه ریزی لازم و توجه ویژه به موضوعات مواد قانونی 53؛27؛88؛1؛18 ازاین موارد مهم است.

حسینی با اشاره به سفر وزیر و معاونین ستادی وزارتخانه در استان تاکید کرد : باید برنامه ریزی های مفیدو مؤثر جهت این حضور انجام گیردو از این فرصت نهایت بهره را برای رشد و توسعه ورزش و جوانان استان به عمل آورد.

وی با بیان اهمیت و ضرورت مستند سازی عملکرد معاونت ها و واحدهای مختلف اظهار داشت : باید با جدیت و تلاش مضاعف این موضوع در تمام حوزه ها عملیاتی گرددو مستندات تمام فعالیت های کاری ثبت وظبط گردد و با توجه به اهمیت و ارزش زمان در انجام امور از فرصت ها نهایت بهره را برده و ازبرگزاری جلسات مکرر غیر ضروری خودداری نموده و با جدیت بیشتر بر امور محوله اهتمام گردد.

ارسال نظرات