خبرگزاری بسیج: رییس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به برخی موضوعات مطرح‌شده در خصوص شهرداری و شورا، گفت: نباید این موضوع تلاش‌های شورا و شهرداری را در این شرایط کمبود بودجه زیر سوال ببرد.
کد خبر: ۸۶۵۸۳۰۳
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، شهرام دبیری در نخستین نشست شورای اسلامی شهر در سال جدید، خاطرنشان کرد: مسایلی که اخیرا در خصوص شورا و شهرداری مطرح شده،موجب تنش و التهاب شده و مایه تاسف است.

وی افزود: پرونده در حال رسیدگی است و به درخواست ریاست دادگستری، تا تکمیل روند قضایی، نباید کسی اظهار نظر کند.

دبیری تاکید کرد: این موضوع هشداری است تا با تقویت نظارت ها، آگاهانه‌تر حرکت کرده و به هر کسی اعتماد نکنیم.

رییس شورای اسلامی تبریز اظهار امیدواری کرد: با ختم بخیرشدن پرونده، سلامت سیستم در شورا و شهرداری تضمین شود.

وی با بیان اینکه مجموعه شورا و شهرداری همچون همه ارگان‌ها است، ادامه داد: پرونده‌هایی نیز در خصوص دیگر ادارات مطرح است ولی در مورد شورا، موضوع از بدو مطرح‌شدن، بسیار پررنگ‌تر عنوان شد.

شهرام دبیری از عموم رسانه‌ها، افراد و شهروندان خواست پیش‌قضاوت نکرده و در قضاوت خود خدا را در نظر داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر افرادی خلاف کرده‌اند، متناسب با جرم خود باید با آن‌ها برخورد شود، وگرنه برائت افراد محرز خواهد بود.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز همچنین با اشاره به موضوع سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: در این راستا، حمایت از تولید داخل و کنترل واردات ضروری است.

دبیری اظهار داشت: خرید تجهیزات باید با انتقال تکنولوژی مد نظر باشد که این امر، به عنوان مثال در روند خرید واگن‌های متروی تبریز لحاظ شده است.

وی بیان کرد: شهرداری و شورا با توجه به بسترهایی که دارند، می‌توانند اقتصاد مقاومتی را در جایگاه بسیار موثری در شهر تعریف و اجرا کنند.

ارسال نظرات