شهردار تبریز در صحن علنی شورای اسلامی شهر عنوان کرد؛

نظارت‌های فنی شورای اسلامی شهر، پشتیبان برخورد با تخلفات

خبرگزاری بسیج: شهردار تبریز ساعاتی پیش در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: نظارت‌های فنی شورای اسلامی شهر، پشتیبان برخورد با تخلفات است
کد خبر: ۸۶۵۸۱۷۱
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی، با بیان این‌که موضوعات اخیر نمی‌تواند دستاوردهای عمرانی شهر را زیر سوال ببرد، تصریح کرد: طرح‌های عظیم شهری در سال‌های اخیر، با پشتوانه کارشناسی عزیزان دلسوز شورا و حرکت‌های اجرایی شهرداری به نتیجه رسیده است.

وی برخورد با زمینه‌های تخلف را خروجی عملکرد موثر دستگاه‌های نظارتی شهرداری تبریز خواند و گفت: اقدامات بخش‌های نظارتی شهرداری تبریز با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و قضایی همراه بوده است.

شهردار تبریز با بیان این‌که هویت و اصالت جایگاه شهرداری مرهون شورای اسلامی شهر است، متذکر شد: در برخورد با زمینه‌های تخلف، نیازمند همراهی شورای شهر هستیم و قطعاً هر موردی که شورا به طور مستند اعلام کنند، پیگیری کرده و در صورت محرز بودن تخلف، قاطعانه برخورد می کنیم.

وی اضافه کرد: خرسندیم که با همکاری و تعامل دستگاه‌های نظارتی و قضایی، توانستیم این باور را در مقام عمل ثابت کنیم.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: شورای اسلامی در انتخاب محتوای روش‌های نظارتی، صاحب اختیار است، اما در هر حال، خروجی این نظارت‌ها در چارپوب قانون، معیار مهم شهرداری در برخورد با تخلفات است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها