مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از ثبت رکورد جدید تحویل گاز به نیروگاه های استان در سال 94خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۸۱۱۶
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی گاز استان، ولی اله دینی افزود: با تحویل بیش از یک میلیارد و 700 میلیون متر مکعب گازدر سال 94 به نیروگاه های استان رکورد جدیدی در یک دهه گذشته در تحویل گاز به نیروگاه های استان به ثبت رسیده است .
وی در خصوص تعهدات شرکت گاز استان در تحویل گاز به نیروگاه های استان اظهار داشت: همانطوریکه وعده داده بودیم شرکت گاز به تعهدات خود عمل کرد بطوریکه 20درصد مصرف کل گاز استان در سال گذشته به نیروگاه های استان اختصاص داده شده است .
وی گفت: در سال 93صرفا 700میلیون متر مکعب گاز به بخش نیروگاهی تحویل شده بود که با مساعدت ستاد شرکت ملی گاز و وزارت نفت و تدابیر و فراهم کردن زیر ساخت های لازم این رقم به یک میلیارد و 700میلیون متر مکعب رسید که حاکی از افزایش 150درصدی تامین گاز به نیروگاه های استان می باشد .
دینی افزایش 150درصدی تامین گاز به نیروگاه های استان و تداوم تامین آن را نمونه بارز اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل دانست و افزود :یکی از راهکارهای اساسی در تحقق اقتصاد مقاومتی تبدیل و جایگزینی سوخت های فسیلی به میان تقطیر می باشد که امیدواریم با جایگزینی گاز به جای دیگر سوخت ها به ویژه در بخش نیروگاهی و صنایع عمده در تحقق شعار رهبر فرزانه انقلاب بیش از بیش تلاش کنیم .
مدیر عامل شرکت گاز استان افزود: در حال حاضر آماده تامین گاز همه بخش های مختلف خانگی صنعتی و نیروگاهی با حداکثر توان مصرفی در سطح استان هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها