خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

نیروهای مسلح مایه مباهات نظام هستند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای مسلح مایه افتخار و مباهات نظام اسلامی و مردم هستند زیرا به امر فرماندهی نایب امام زمان(عج) انجام وظیفه می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۵۸۰۵۰
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد امیرآبادی در دیدار فرماندهان یگان‌های ارتش مستقر در استان قم که در آستانه روز ارتش صورت گرفت، با گرامیداشت یاد شهدای نیروهای مسلح، بسیج، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم ابراز کرد: در هر کشوری آنچه که موجب دلگرمی ملت‌هاست، نیروهای مسلح آن کشور است که مایه قوام و دوام ملت و کشور بوده و به لحاظ دفاع از امنیت که خواست عمومی دولت‌ها و ملت‌هاست، بالطبع باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت در نیروهای مسلح، مباهات و افتخار است چون به امر فرماندهی نایب امام زمان(عج) که عالمی آگاه به زمان، عادل، شجاع، بصیر، ساده زی و محبوب همه است، انجام وظیفه می‌کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور خود در محضر رهبر معظم انقلاب و ابراز خرسندی ایشان از تداوم خدمت به مردم قم گفت: ایشان فرمودند در همین صراط مستقیمی که قرار دارید، محکم بایستید.

امیرآبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اشراف خود بر مسائل و مشکلات نیروهای مسلح و لزوم توجه دائمی به آنان ابراز کرد: تلاش کرده‌ایم در بودجه، آنچه که در خور شأن رزمندگان اسلام است، تخصیص یابد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین بازدید خود از وضعیت واحدهای نیروهای مسلح مستقر در پاسگاه‌های مرزی، پایگاه‌های موشکی و دریایی و سایر یگان‌ها، انجام پیگیری‌های لازم را مورد توجه قرار داد و گفت: علاوه بر دغدغه حل مشکلات مردم و محرومیت زدایی از استان قم، برنامه‌هایی نیز برای نیروهای مسلح، رزمندگان، ایثارگران و... در دست اقدام است و با تلاش‌های و رایزنی‌هایی که در مجلس صورت می‌گیرد، شاهد حل مشکلات خواهیم بود.
ارسال نظرات