شما به یک میهمانی بزرگ دعوتید و صاحب مجلس عزیزترین و کریم ترین و مهربانترین و دوست داشتنی ترین موجودی است که میشناسید، مجلس هم مجلس بزرگ و محترمی است و همه بزرگان و مقام دارانی که میشناسید در این مجلس حضور دارند، با این حال صاحب میهمانی سفارش کرده است که حتما دعوتنامه برای شما ارسال شود.
کد خبر: ۸۶۵۸۰۳۷
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ شما به یک میهمانی بزرگ دعوتید و صاحب مجلس عزیزترین و کریم ترین و مهربانترین و دوست داشتنی ترین موجودی است که میشناسید، مجلس هم مجلس بزرگ و محترمی است و همه بزرگان و مقام دارانی که میشناسید در این مجلس حضور دارند، با این حال صاحب میهمانی سفارش کرده است که حتما دعوتنامه برای شما ارسال شود.



خب حالا نوبت تصمیم گیری شماست، باید پاسخ این سوالها را پیدا کنید: چگونه به میهمانی بروم؟ چه لباسی بپوشم؟ و چه زمانی در مجلس حاضر شوم؟

آیا قبول ندارید این سوالات سوالاتی منطقی است که هر آدم عاقل از خود میپرسد؟!
شما به میهمانی بزرگی دعوت هستید، قطعا روا نمیدانید کسی برای همچین مجلسی خود را در دقایق پایانی برساند یا حتی هنگامیکه همه سر سفره هستند وارد شود، بلکه اعتقاد دارید باید بهترین لباس را پوشید، معطر و خوشبو شد و از لحظات نخستین میهمانی وارد مجلس شد تا بتوانید بهترین نقطه ی مجلس را برای استقرار خود انتخاب کنید و در معرض دید بزرگان باشید، آفرین بر شما.

بار دیگر مرور میکنیم
شما به میهمانی بزرگ خدای متعال دعوتید و همه بزرگان و مقام داران از انبیا و اوصیا و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و اولاد معصومشان در این میهمانی حاضرند، اگر خوب بتوانید ببینید در کنار این مقام داران بزرگانی چون اولیای الهی و علمای بزرگ دین نیز حضور دارند، آیا برنامه ای برای چگونگی حضور خود در میهمانی ریخته اید؟

ما باید بیشتر دقت کنیم تا مبادا از کسانی باشیم که در آخرین لحظات یعنی شب عید سعید فطر تازه میخواهند مزه میهمانی را بچشند و یا از کسانی باشیم که کل میهمانی را از دست داده اند و هنگام پهن شدن سفره مقدرات خود را میرسانند و بک یا الله میگویند، برای حضور در میهمانی بزرگان و کریمان باید بزرگ منشانه و کریمانه وارد شد.

کمی دقت کنیم!
میفرمایند بهترین ذکر در ماه شریف رجب استغفار است و بر زیاد گفتن این ذکر تاکید شده است و بهترین ذکر در ماه شریف شعبان صلوات است و بر زیاد گفتن آن تاکید شده است.

با کمی دقت خواهیم فهمید کسی از ابتدای وقت و به بهترین شکل وارد میهمانی خدای عزیز خواهد شد که در ماه رجب با ذکر استغفار خود را شسته باشد و از همه کثیفیها پاک کرده باشد و در ماه شعبان با بهترین عطرها و ادکلن ها که ذکر شریف صلوات است خود را معطر و خوشبو ساخته باشد تا بتواند بهترین لباس که صاحب مجلس آن را معرفی کرده است یعنی لباس تقوا را بر تن کند و از لحظات نخستین میهمانی در جمع بزرگان حاضر شود.

پس بیایید از همین روز نخست لحظه به لحظه ی ماه رجب را قدر بدانیم و خود را برای ماه مبارک رمضان آماده کنیم.


یادداشتی از محمد صدارت
ارسال نظرات
پر بیننده ها