مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد از نظم اداری به عنوان یکی از پیش نیازهای اجرای اقتصاد مقاومتی یاد کرد و گفت: کاهش نرخ تلفات انرژی راهکاری برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۶۵۸۰۲۷
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

داوود راهزادی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: همه وظیفه داریم در عمل این فرمان رهبری را عملیاتی و اجرایی کنیم.

وی گفت: رهبری معظم انقلاب بر همین اساس علاوه بر اقتصاد مقاومتی در فرمان نوروزی خود اقدام و عمل را نیز قید فرموده‌اند که در شرکت توزیع نیروی برق استان به دنبال اجرای صحیح و کامل این فرمان حکیمانه هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به همین منظور به همه معاونت‌های خود توصیه کرده‌ایم تا راهکارهایی برای اجرای این فرمان تدوین کرده و کمیته‌های مشخصی نیز تشکیل شود.

راهزادی از نظم اداری به عنوان یکی از پیش نیازهای اجرای اقتصاد مقاومتی یاد کرد و گفت: استفاده از همه ظرفیت‌ها ما را در رسیدن به اهداف این نوع از اقتصاد کمک دو چندانی خواهد کرد.

کاهش هزینه‌ها در شرکت برق یکی دیگر از راهکارهایی بود که برای رسیدن به این نوع اقتصاد توسط این مسئول مورد تأکید قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمدبه مهم‌ترین راهکار برای اجرای فرمان رهبری در شرکت توزیع نیروی برق استان اشاره کرد و گفت: از جمله مهم‌ترین راهکارها کاهش نرخ تلفات انرژی در شرکت برق است که در سال‌های گذشته تمهیداتی برای افزایش این شاخصه داشته‌ایم و امسال نیز پیرو فرمان رهبر معظم انقلاب در این زمینه تلاش خود را بیشتر خواهیم کرد.

ارسال نظرات