مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش بیش از 1600 مشترک آب روستایی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۸۰۲۶
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

فیض‌الله پاسره اظهار کرد: در آب و فاضلاب روستایی استان به دنبال تأمین آب شرب سالم و موردنیاز برای روستاییان استان در همه مناطق از جمله مناطق محروم و صعب‌العبور هستیم.

این مسئول افزود: بر همین اساس باید اعتبارات بیشتری در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم جوابگوی این کار باشیم.

وی به برخی از مشکلات اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات، سخت‌گذر و صعب‌العبور بودن بسیاری از روستاهای استان است که کار ما را برای خدمات‌رسانی با مشکل مواجه می‌کند.

پاسره در ادامه با بیان اینکه یکی از مشکلات دیگر در آب و فاضلاب روستایی به استفاده غیرمجاز از آب روستایی برمی‌گردد، اظهار کرد: برای مقابله با این کار از مردم انتظار کمک و همکاری داریم.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان گفت: اقدامات خوبی برای جلوگیری از چنین کاری انجام داده‌ایم که یکی از آن شناسایی انشعابات غیرمجاز در استان است.

این مسئول خدمات‌رسان در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در سال گذشته برای مقابله با استفاده از انشعابات غیرمجاز تعداد بیش از 3 هزار انشعاب غیرمجاز در سطح استان توسط همکاران و مأموران آب و فاضلاب روستایی شناسایی شد.

وی گفت: پس از شناسایی این تعداد انشعاب غیرمجاز، اقدام به مجاز کردن انشعابات کرده‌ایم که بیش از یک‌هزار و 300 انشعاب تاکنون مجاز شده است.

پاسره گفت: تعداد مشترکین جدید آب و فاضلاب روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز یک‌هزار و 650 مشترک است.

ارسال نظرات