خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه استان قزوین اذعان کرد: ماه رجب ماه استغفار است در این ماه بسیار طلب آمرزش کنید.
کد خبر: ۸۶۵۷۹۵۹
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷

 به گزارش خبرگزاری  بسیج درقزوین، مراسم تجلیل از همسران مدافعان حرم توسط سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین در پارک فرهنگی تفریحی طلائیه  برگزار گردید.

 در این مراسم  که همسران پاسدار  حضور داشتند، حجت الاسلام معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه استان  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و مدافعان حرم گفت:  ماه رجب ماه استغفار است که انسان  زنگار  دل را همانند خانه تکانی پاک می کند و روح و دل خود را جلا می دهد.

وی با اشاره به  چالش های پیش روی خانواده های ایرانی گفت: یکی از آسیب های مجازی پیش روی  خانواده ها فضای مجازی است که هرکس در خانواده با این فضا مشغول است و زن و شوهر به جای مفاهمه با هم و فرزندان  مشغول فضای مجازی هستند.

حجت الاسلام معبودی اضافه کرد: اکثر افراد خانواده‌ها دارای امکانات استفاده از فضای مجازی هستند و لحظه‌ای آن را رها نمی‌کنند ولیکن این آسیب خوشبختانه در میان خانواده های پاسداران بسیار اندک است.

این مقام مسئول با اشاره به عملی کردن اقتصاد مقاومتی در تمام شرایط اذعان کرد: از دیگر آسیب ها جلوه گری زنان و دختران در خیابان است و این امر آسیب های زیادی برای جامعه دارد که  ناشی از تجمل گرایی می باشد و این مغایر  اقتصاد مقاومتی  است.

وی با اشاره به مسئله افزایش جمعیت خاطرنشان کرد: ما فرزند آوری را باید زیاد کنیم و این می تواند مانع از افسردگی  ما انسانها در هنگام کهولت سن شوند  که بهتر است به این امر توجه هم شود.

شایان ذکر است: ددر پایان مراسم از همسران شهیدا مدافع حرم توسط فرمانده سپاه استان قزوین و مسئول نمایندگی تقدیر و تشکر شد و لوح یادبود اعطا گردید.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها