خبرهای داغ:
ساختمان حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب کبری (س) بادرود پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستان نطنز افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۵۷۸۸۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ،فرمانده سپاه نطنز در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب اظهار کرد: مجوز راه اندازی حوزه مقاومت بسیج زینب کبری (س) با تلاش های سرهنگ فرمانیان فرمانده قبلی سپاه نطنز در سال 92 گرفته شد و در اردیبهشت سال 93 شروع به کار نمود.
سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی افزود: با تلاش های صورت گرفته و اخذ مجوز برای ساخت ساختمان حوزه، در تاریخ 30 مرداد 93 کار احداث شروع شد.
وی تصریح کرد: هزینه ساخت این ساختمان که در متراژ 270 متر مربع ساخته شده است بالغ بر 2 میلیارد ریال بوده که یک میلیارد و 200 میلیون آن از طرف سپاه و مابقی را خیرین بزرگوار تقبل کرده اند.
فرمانده سپاه نطنز با تقدیر از تمام خیرین فعال در این طرح ابراز امیدواری کرد تا خواهران بسیجی بتوانند از امکانات موجود برای آن ها در این مکان، قدم های محکم تری را در جهت تحقق اهداف انقلاب و خدمت به مردم بردارند.
امام جمعه بادرود نیز طی سخنانی ضمن تبریک سالروز ولادت امام محمد باقر (ع) اظهار کرد: به فرموده این امام بزرگوار خداوند سه خصلت تن ندادن به ذلت، رستگاری و ابهت و عزت را به بندگان خود عطا کرده است.
حجت الاسلام علیرضا قاسمی افزود: یکی از ویژگی های بارز جامعه اسلامی و به خصوص جامعه علوی و شیعی تن ندادن به ذلت است که این ویژگی جوابی دندان شکن به تمام کسانی است که دم از رابطه با آمریکا میزنند و می خواهند ملت ایران را به زیر بار ذلت ببرند.
وی تصریح کرد: دشمنان به شدت از ابهت ملت بزرگ ایران اسلامی در هراسند، حال عده ای می خواهند این ابهت را نادیده گرفته و به فکر تعامل باشند که قطع به یقین چنین نخواهد شد.
امام جمعه بادرود افتتاح ساختمان مذکور را به مسئولان تبریک گفت و خاطر نشان کرد: بدون شک بسیجیان همانند سابق در تحقق اهداف فرهنگی و اقتصادی در جامعه پیش رو خواهند بود و به این راه با قدرت نیز ادامه خواهند داد.
فرماندار نطنز نیز طی سخنانی اظهار کرد: بسیج واژه مقدسی است که در جهت تحقق اهداف خود فداکاری های بسیاری کرده و جانفشانی های بسیار نموده است.
یوسف حسنی با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل افزود: به فرموده رهبر انقلاب، اقدام در تحقق اقتصاد مقاومتی باید به گونه ای باشد تا در پایان سال نتیجه آن برای مردم ملموس باشد.
وی تاکید کرد: بدون شک از تمام ظرفیت های موجود در تحقق اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان استفاده خواهد شد.
فرماندار نطنز در پایان با اشاره به نقش بسیج در حوزه فرهنگ و دغدغه های موجود در این زمینه خاطر نشان کرد: امیدواریم امسال نیز در کنار اقدامات اقتصادی در جامعه به این مقوله نیز مانند سابق به جد پرداخته شود تا از دغدغه های موجود هرچه بیشتر کاسته شود.
در پایان این مراسم از خیرین محترم تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها