استان زنجان در زمینه فعالیت‌های سلامت و بخش پزشکی جایگاه خوبی دارد.
کد خبر: ۸۶۵۷۸۲۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان در نخستین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در سال 95 با اشاره به تلاش دستگاه‌های نظارتی در ایام نوروز امسال گفت: اقدامات نوروزی دستگاه‌های اجرایی در استان خوب بود و مشکلات بسیار انگشت شمار بوده است.

مهندس شهبازی با اشاره به اینکه باید توجه به امر سلامت در دستور همه دستگاه های اجرای قرار گیرد و تنها مختص دانشگاه علوم پزشکی نباشد افزود: خوشبختانه مسافران و شهروندان برای دریافت خدمات درمان سرگردان نبودند و خدمات در طرح های ستاد خدمات سفر برای تعطیلات آینده باید بهتر از این شود و برنامه ها با کیفیت تر باشد.

وی با بیان اینکه استان زنجان در زمینه فعالیت‌های سلامت جایگاه خوبی دارد، اظهار داشت: این رویه جلو بودن در بخش پزشکی باید از طریق همراهی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی با سایر نهادها ادامه داشته باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته سلامت افزود: در طول هفته سلامت دستگاههای اجرایی با هم همکاری شایسته‌ای داشته باشند و خوشبختانه وزارت بهداشت به استان زنجان نگاه ویژه ای دارد.

وی با بیان اینکه باید از فرصت ها برای هفته سلامت نهایت استفاده را کرد گفت: بحث سلامت برای همه افراد جامعه حائز اهمیت است و باید مسائل زیست محیطی به نحوی مدیریت شود که سلامت مردم به خطر نیفتد.

ارسال نظرات