فرمانده انتظامي شهرستان زنجان:
به همت نیروی انتظامي شهرستان زنجان سارق خودرو در زنجان دستگیر شد.
کد خبر: ۸۶۵۷۸۱۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي شهرستان زنجان با اشاره به دستگيري يك سارق خودرو گفت: پليس با استفاده از كليه امكانات و تجهيزات در مقابله با سارقان بسيار جدي است.

سرهنگ ايرج خاني پور افزود: پليس در زنجان در راستاي ايجاد امنيت پايدار و احساس امنيت از هيچ كوششي دريغ نمي كند و در مبارزه با سارقان و مخلان نظم و امنيت بسيار جدي است.

وي اظهار داشت: جرم ، ناشي از تداوم بي نظمي است و برخورد قوي ، قاطع و بدون چشم پوشي با جرايم مي تواند از بروز جرايم جلوگيري كند.

اين مقام مسئول با اشاره به توجه جدي خانواده ها در تربيت فرزندان گفت: رفتار مجرمانه مانند هر رفتار ديگري آموختني است از اين رو داشتن دوستان ناباب و حضور در باندهاي تبهكاري در كشيده شدن فرد به سوي سرقت نقش اساسي دارد.

خاني پور تصريح كرد: در پي وقوع يك فقره سرقت خودرو با كار اطلاعاتي و تلاش چند ساعته پليس در اين زمينه، سارق شناسائي و دستگير و پس از انتقال به كلانتري به جرم خود اعتراف و خودرو مسروقه نيز كشف شد.

اين مقام انتظامي از كشف يك دستگاه خودرو مسروقه ديگر خبر داد و گفت: اين خودرو مسروقه نيز با گشت زني هدفمند پليس، لحظاتي پس از سرقت به صورت بلاصاحب كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان به شهروندان توصيه كرد موارد ايمني را در پيشگيري از وقوع سرقت خودرو رعايت كرده و

به هنگام ترک خودرو از قفل بودن درب ها و بالابودن شيشه ها اطمينان حاصل کنيد.

*از گذاشتن کودکان و افراد ناتوان به تنهايي در اتومبيل روشن اجتناب کنيد.

*از سوار کردن مسافران جوان و مشکوک در مواقع شب و صبح که به مقصدهاي فرعي و دورافتاده قصد حرکت داشته و پيشنهاد کرايه بالا مي کنند خودداري کنيد.

*در هنگام خريد اتومبيل از افراد ناشناس بلافاصله نسبت به تعويض قفل درب ها اقدام و هويت فروشنده و اصالت مدارک و شماره هاي موتور، شاسي و بدنه و ... را احراز کنيد.

ارسال نظرات