پدر شهید احمدی روشن در گفت‌وگو با «بسیج»:

هدف اصلی آمریکا، خلع سلاح ایران است

رحیم احمدی روشن گفت: بهانه جویی های آمریکا از ساختن موشک ایران برای سلطه بر ایران و در پی آن کوتاه کردن دست ایران از فعالیت ها در منطقه است.
کد خبر: ۸۶۵۷۷۹۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

حاج رحیم احمدی روشن پدر شهید مصطفی احمدی روشن در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در رابطه با صحبت های پراکنده اوباما در مورد اینکه نتایج برجام باید ملموس باشد و ایران از موشک ساختن دست بکشد و همچنین دیدار جان کری با اعراب خلیج فارس و اشاره وی به فعالیت های ایران در منطقه و کاهش این فعالیت ها اظهار داشت: ما باید پیرو صحبت های مقام معظم رهبری باشیم و به آن عمل کنیم. مقام معظم رهبری تاکید کردند که آمریکا ما را بر سر یک دو راهی قرار داده که یا ایستادگی کنیم یا در مقابل آمریکا کوتاه بیاییم.

وی گفت: اگر کوتاه بیاییم باید پله به پله و خاکریز به خاکریز عقب نشینی کنیم که اتفاقا یک عده هم شیوه مذاکره را در پیش گرفتند اما به موضوع مذاکره توجهی نکردن که رهبری هم گفتند باید مذاکره در مورد مسائل هسته ای باشد ولاغیر اما مسئولین توجهی نکردند و نمی خواهند این مساله را دنبال کنند

این پدر شهید افزود: آمریکا هم متوجه برخی کوتاه آمدن ها شده و به این نتیجه رسیده است که ابتدا فاتحه مسئله ی هسته ای را خواند و در مقابل همه داده های ما یکی را نتوانستیم پس بگیریم که حتی دانشمندان ما را هم از کار برکنار کردند و دولتمردان می گویند دروغ است و حال بحث موشکی را در پیش گرفتند و مدام حرف های بی ربط در مورد برجام می گویند.

وی اظهار داشت: آمریکا به دنبال هدف اصلی خودش است که ایران را خلع سلاح کند تا بتوانند سلطه خود را در ایران افزایش دهند و جولان بیشتری در منطقه داشته باشند.

احمدی روشن با اشاره به بی تدبیری های دولت یازدهم گفت: 3 سال از عمر دولت را به بحث مذاکره گذاشتند که نتیجه ای هم جز نفوذ نداشت، مدام از وعده های محقق نشده صحبت می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار