حجت الاسلام غفاری با بیان اینکه آمریکا نظامیست که متکی بر زورگویی های سیاسی،اقتصادی و فرهنگی است گفت: او می خواهد سلطه خود را بر جهان علی الخصوص نظام مقدس جمهوری غلبه دهد و هیچگاه اهل منطق و تعامل نخواهد بود.
کد خبر: ۸۶۵۷۷۶۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا،امام جمعه موقت عقدا حجة الاسلام غفاری در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه بیان داشت : طبق سخن خداوند در قرآن کریم قطعا از اعمال بد و خوب ما درآخرت سوال خواهد شد و چنانچه با علم و آگاهی و گناهی را مرتکب شویم جرم و کیفرما چندین برابر خواهد بود.

خطیب جمعه موقت عقدا،ضمن گرامیداشت روز فن آوری هسته ای اظهار داشت: دولت های استکباری و در رأس آن آمریکا خوب میداند که توان دفاعی و موشکی ما برای حفظ و حراست از میهن اسلامیان است و ملت های مستضعف و مظلوم دنیا از توان و آمادگی خوشحال و امیدوار خواهند شد.

وی با بیان اینکه آمریکا نظامی است که متکی بر زورگویی های سیاسی،اقتصادی و فرهنگی است و میخواهد سلطه خود را بر جهان علی الخصوص نظام مقدس جمهوری غلبه دهد و هیچگاه اهل منطق و تعامل نخواهد بود.

تبریک به مناسبت ولادت امام محمد باقر(ع)و گرامیداشت سالروز شهادت امیرسپهبد صیاد شیرازی و شهد آوینی از دیگر مواردی بود که حجة الاسلام غفاری پیرامون آنها صحبت کرد.

ارسال نظرات