قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با موادمخدر در گفت‌وگو با بسیج مطرح کرد

پيشگيری از اعتياد، اولین اولویت ستاد مبارزه با مواد مخدر

قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: پيشگيری از اعتياد اولويت اول برنامه‏‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور است.
کد خبر: ۸۶۵۷۷۳۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸

دکتر علیرضا جزینی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته در ستاد مبارزه با موادمخدر اظهار داشت: سال گذشته برنامه ششم توسعه را در ستاد تدوین و در ماده 22 لایحه احکام هیئت وزیران 5 پایه استراتژی شامل درمان، پیشگیری، کاهش آسیب، مقابله و حمایت اجتماعی آمده است که براساس این برنامه متوازن برنامه‌ها را تنظیم و در راستای این برنامه‌ تدوینی به شکل پایلوت اجرایی خواهیم کرد.

وی افزود: مهم‌ترین موضوع برای اجرای برنامه‌ها استراتژی پیشگیرانه است که پیشگیری را در محیط آموزشی به ویژه آموزش و پرورش در اولیت قرار دارد پس از ان در حوزه دانشجویی را مورد هدف قرار داده‌ایم همچنین در این حوزه محیط کارگری و خانواده اولویت‌های بعدی این ستاد در بحث پیشگیری است.

قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با موادمخدر تصریح کرد: نقش خانواده‌ها در اجرای این برنامه‌ها حائز اهمیت بوده و می‌بایست با همکاری تمامی اعضای ستاد مبارزه با موادمخدر و مشارکت مردم شاهد کاهش بروز و شویع اعتیاد در برنامه ششم داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار