به مناسبت هفته بزرگداشت زن توسط سپاه شهرستان عسلویه از 12 نفر از بانوان نمونه در حسینیه صاحب الزمان (عج) شهر عسلویه تجلیل شد
کد خبر: ۸۶۵۷۷۲۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت خاتم الانبیاء(ص) عسلویه با همکاری حوزه مقاومت فاطمه الزهراء(س)شب گذشته درمراسمی در حسینیه صاحب الزمان (عج)عسلویه از12 نفر از بانوان نمونه تجلیل کرد. 

این مراسم با حضورامام جمعه ،فرماندارو فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و جمعی از مسولان شهرستان با شرکت جمع زیادی از خواهران برگزارشد. حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه در این آیین در سخنانی به اهمیت جایگاه زن در جامعه اسلامی اشاره کرد وی حضرت فاطمه را الگویی الهی برای زنان جامعه اسلامی دانست.

سرهنگ محمود شریفی فرمانده سپاه عسلویه نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم از حضور امام جمعه محترم، فرماندار، مسولین و شرکت کنند گان در این مراسم قدردانی کرد.

در ادامه  شاعر روشندل  بسیجی  شهرستان خواهر کیمیایی اشعاری را در مدح بی بی دو عالم حضرت فاطمه (س) خواند و در پایان از 12 بانوی نمونه شهرستان تقدیر به عمل آمد و هدایایی به رسم یادبود به آنان اهدا گردید

ارسال نظرات
پر بیننده ها