رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از آغاز ثبت نام معتکفین در شهرستان سنندج خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۷۶۳۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام البیض و مراسم معنوی اعتکاف ثبت نام این مراسم معنوی در دو بخش خواهران و برادران شروع شد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از معتکفین از امروز ۲۱ فروردین ماه آغاز و تا پایان همین ماه ادامه دارد؛ افزود: تاکنون تعدای از معتکفین جهت ثبت نام مراجعه و فرم تکمیل نموده اند.

وی خاطر نشان کرد: این مراسم معنوی در صحن قدیم و جدید مسجد جامع سنندج و مسجد پیامبر اعظم(ص) دانشگاه کردستان ویژه دانشجویان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: عموم علاقمندان می توانند در تاریخ های ذکر شده به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج مراجعه کنند و نسبت به تکمیل فرم و ثبت نام اقدام نمایند.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج یادآور شد: آیین معنوی اعتکاف همه ساله در ایام البیض از ۱۳ تا ۱۵ رجب همزمان در سراسر کشور و شهرستان سنندج برگزار می‌شود.
وی بیان داشت:برنامه اعتکاف از برنامه های اثرگذار و مهم است که می توان با برنامه ریزی و هماهنگی لازم نهایت بهره را از آن برد.

وی گفت: باید از این مراسم معنوی از فضاهای موجود برای ترویج دین و اخلاق در جامعه کمک بگیریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج اظهار کرد: ایام اعتکاف سنت حسنه نبوی و فرصت مغتنمی است برای فاصله گرفتن از امور دنیوی و پرداختن به امور اخروی و برقراری ارتباط ساده،صمیمی و تنگاتنگ با خالق یکتا و خلوتی عارفانه می باشد.

گفتنی است ثبت نام از معتکفین از امروز در سراسر استان آغاز شد.

ارسال نظرات