خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: کسانی در کشور با تهدیدهای دشمنان دو راهی دروغینی برای مردم تفسیر و سیاست های آمریکا را در بین نخبگان تزریق می کنند که به آرامی به عنوان فرهنگ عمومی در جامعه اشاعه پیدا کند.
کد خبر: ۸۶۵۷۶۰۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

حجت السلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با اشاره به سخنان امام خامنه ای(حفظه الله) در آغاز سال 95 در مشهد مقدس و نام گذاری سال جاری از سوی ایشان به عنوان" اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" اشاره کرد و اظهارداشت: اقتصاد یکی از اولویت های مهمی است که ایشان در طی چند سال اخیر تاکید داشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با بیان اینکه دولت و ملت می توانند برای مسئله اقتصادی کشور کارهای خوبی انجام دهند، گفت: از دیگر مسائلی که امام خامنه ای در طی این چند سال تاکید داشتند؛ مسائل فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی بوده که از آسیب های مهم کشور است.

اقتصاد از مولفه های مهم کشور و قدرت آفرین است

وی با بیان اینکه اقتصاد از مولفه های مهم کشور است که برای ما نیز قدرت ایجاد می کند، افزود: تولید داخلی، رفع بیکاری، اشتغال و رونق اقتصادی می تواند به عنوان یک مولفه، قدرت و توانمندی بزرگ برای کشور باشد.

نوفرستی با اشاره به اینکه دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی یکی از جایگاه هایی را که تهدید می کنند؛ عرصه اقتصادی است، عنوان کرد: هیچ گاه نباید برای مباحث اقتصادی به غرب تکیه داشته باشیم و باید از فرصت ها، توانمندی ها و اجرای فرمایشات امام خامنه ای(حفظه الله) برای مقابله با تهدیدهای دشمن استفاده کنیم.

دو راهی دروغین اقتصادی به نفع ملت نیست

وی با بیان اینکه امام خامنه ای (حفظه الله) چندین سال است که تاکید بر اقتصاد داخلی و اقتصاد مقاومتی دارند، افزود: کسانی در کشور هستند که با تهدیدهای دشمنان دو راهی دروغینی برای مردم تفسیر و سیاست های آمریکا را در بین نخبگان تزریق می کنند که به آرامی به عنوان فرهنگ عمومی در جامعه اشاعه پیدا کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بیان کرد: سیاست های برخی افراد بر این است که یا ملت ایران باید با آمریکا کنار بیاید که مشکلات اقتصادی را حل کند و یا باید این فشارها را تحمل کند.

گره زدن مشکلات اقتصادی به غرب در اثر تهدیدات دشمن است

وی متذکرشد: گره زدن مشکلات و مباحت اقتصادی با غرب و اینکه باید با غرب کنار بیائیم یا تحمل کنیم؛ ما را در مباحث اقتصادی موفق نخواهد کرد.

نوفرستی ابراز داشت: کسانی در کشور شعار می دهند که برای مشکلات جامعه چاره ای جز رابطه با غرب نداریم و گره کور مشکلات ما بدست آمریکا باز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه کسانی در کشور شعار می دهند که اگر ثروت می خواهید چاره ای جز رابطه با غرب ندارید، افزود: 37سال از انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی و بعد از ایشان امام خامنه ای می گذرد. حالا ما خون شهدا را کنار بگذاریم و برای حل مشکل اقتصادی و به سمت وعده ای دروغین که مشکلات اقتصادی ما به دست آمریکا باز می شود برویم که این محال است.

کسانی در کشور با یک تهدید دشمن رنگ عوض می کنند

نوفرستی با بیان اینکه کسانی در کشور با یک تهدید دشمن رنگ عوض می کنند و شعارهای قشنگ می دهند که باید به دشمن تکیه کنیم، افزود: در مقابل تفکر غلط بعضی از افراد در کشور به سخنان امام خامنه ای(حفظه الله) که پیوسته بر اقتصاد مقاومتی تاکید داشتند و دارند توجه کنیم که نجات جامعه از مشکلات و رفع بیکاری همین اقتصاد مقاومتی مورد تاکید ولایت جامعه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) با اشاره به اینکه اسلام تاکید بر عزت جامعه اسلامی دارد، متذکرشد: باید از هر لحاظ و با تمام توان خود را مجهز کنیم تا در مقابل دشمنان اسلام اقتدار داشته باشیم زیرا تکیه بر دشمن اقتدار برای ما نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه قرآن نیز سعی بر تلاش و کوشش مسلمانان در جامعه دارد، افزود: قرآن می گوید هر انسان دلسوز و مسلمان مومن باید نسبت به مشکلات جامعه احساس تکلیف کند. همه افراد حتی کسانی که نظام را نیز قبول ندارند باید در مقابل دشمن از عزت و استقلال خود دفاع و انجام وظیفه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها