سردار حسینی گفت: زنان جامعه اسلامی همچون حضرت زهرا(س) بصیرت سیاسی داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۵۷۵۱۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ جشن میلاد کوثر در سپاه امیرالمومنین(ع) با حضور خواهران پایور سپاه استان ایلام برگزار شد.

این مراسم با حضور سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه استان ایلام، سرهنگ غلام کریمی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) و کارکنان بسیج جامعه زنان برگزار شد.

سردار سید صادق حسینی گفت: حرکات سیاسی و مذهبی حضرت زهرا(س) در این سنین جوانی، فرهنگی را بر جای گذاشت که در تاریخ به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: تولد این بانوی بزرگ اسلام در خانواده "وحی"، خود اثراتی دارد اما دلیل بر این نیست هر شخصیتی در خانواده ائمه زندگی کند بزرگ مرتبه شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) بیان داشت: حضور فاطمه زهرا(س) در جنگ احزاب، استیضاح خلیفه مسلمین که به ناحق ادامه رسالت و امامت را غصب می کرد، نشان از قدرت، شجاعت و دید سیاسی حضرت زهرا(س) بود.

سردار حسینی با اشاره به آیه 10 سوره تحریم، اذعان کرد: کسانی همچون همسر حضرت نوح و لوط در طول تاریخ اسلام بودند که در بیت ائمه زندگی کردند و به انحراف کشیده شدند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با بیان اینکه زنان جامعه اسلامی باید همچون حضرت زهرا(س) بصیرت سیاسی داشته باشند؛ اظهار کرد: زنان جامعه مدیریت خانواده را بر عهده دارند و می توانند در انتخاب آرای افراد اصلح در مجلس شورای اسلامی تاثیر گذار باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار