منتخب مردم دشتی و تنگستان در مجلس دهم مطرح کرد

حضور یکپارچه مردم پای صندوق‌های رای برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب

منتخب مردم دشتی و تنگستان در مجلس دهم گفت:حضور یکپارچه مردم پای صندوق‌های رای برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب خلق کرد.
کد خبر: ۸۶۵۷۵۰۴
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳



 

 



به گزارش خبرگزری بسیج از شهرستان دشتی، سید کمال‌الدین شهریاری ظهر امروز در جشن میلاد کوثر نبوی در شهر خورموج با تبریک سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل و سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، خجسته میلاد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و روز زن اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) به‌عنوان الگوی تمام‌عیار و بی‌نظیر زن در تاریخ تلقی می‌شود.

منتخب مردم دشتی و تنگستان در مجلس دهم پیروزی بزرگ مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در حماسه بزرگ هفتم اسفندماه را به امام زمان (عج)، نائب برحقش مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران  و مردم دلیر و سلحشور دشتی و تنگستان تبریک گفت و یادآور شد: حماسه هفتم اسفندماه به تبعیت از فرمان رهبر انقلاب صورت گرفت و این حضور یکپارچه مردم ایران اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان بود و مردم نشان دادند که پشت سر رهبر فرزانه انقلاب همواره درصحنه حضور دارند و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب خلق کردند.

وی افزود: حضور حماسی مردم در هفتم اسفندماه رکوردی بی‌سابقه در تاریخ انقلاب استان بوشهر بود و رأی بالای شما مردم دشتی و تنگستان نشان از بلوغ و رشد سیاسی است.

شهریاری بیان داشت: مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان با رأی بالای خود قدرت و اعتباری به این حقیر دادید که بتوانم در مجلس شورای اسلامی بیش از یک نماینده نقش‌آفرینی کنم و از ایفای نقشم در جهت خدمت به شما مردم تا آخرین‌ نفس مایه بگذارم.

وی اضافه کرد: ضمن دیدار با برخی از مسؤولین کشوری مقدمات کار را جهت حضور در مجلس دهم شروع کرده‌ام با رئیس فعلی مجلس شورای اسلامی چهار جلسه داشتم که 2 جلسه خصوصی و 2 جلسه عمومی بوده و با رؤسای فراکسیون‌های مختلف حاضر در صحنه جلسات خصوص تشکیل دادم و با بسیاری از مسئولین دولتی نشست‌های داشتیم و مقدمات حضور در مجلس دهم به‌عنوان یک نماینده تأثیرگذار در حال شکل‌گیری است.

شهریاری یادآور شد: امیدوارم در مجلس با جذب آرای سایر نمایندگان برای تعیین هیئت‌رئیسه و رؤسای کمیسیون‌های مجلس مسئولیت شایسته شما مردم شریف دشتی و تنگستان را به دست بگیریم تا بتوانم از آن طریق خدمات بیشتری نسبت به حوزه انتخابیه‌ام ارائه کنم.

منتخب مردم دشتی و تنگستان در مجلس دهم با بیان اینکه در برابر افرادی که به من رأی داده‌اند یا نداده‌اند مسئول هستم گفت: چه آنهایی که به بنده رأی داده‌اند یا رأی نداده‌اند هر کس که پای صندوق‌های رأی حاضر و به تکلیف خود عمل کرد امروز موکل من است و به‌عنوان نماینده او تا پای جان برای خدمتگزاری آماده هستم.

 

 

 

ارسال نظرات