استاندار سمنان تأکید کرد؛

انجام مطالعات احداث جاده و آب‌رسانی به بقعه امامزاده نورالله شاهرود

استاندار سمنان در سفر به منطقه سرکویر و بازدید از امامزاده نورالله (ع) روستای طرود شاهرود بر انجام مطالعات و برآورد هزینه اجرای عملیات جاده دسترسی و آب‌رسانی به بقعه طی 2 هفته تأکید کرد.
کد خبر: ۸۶۵۷۴۸۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، به نقل از ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان به‌اتفاق محمدرضا خباز استاندار سمنان، سید حسن حسینی شاهرودی نماینده منتخب مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی، ابوالفضل حسن بیگی نماینده منتخب مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی علی‌اصغر مجد فرماندار دامغان، سید محمدرضا هاشمی فرماندار شاهرود، سید محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)، جبار دوست‌محمدی مسئول بسیج سازندگی استان و برخی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان سمنان از امامزاده نورالله (ع) پیرمردان شاهرود بازدید و زیارت کردند.

در این سفر که باهدف رفع مشکلات مردم منطقه سرکویر برنامه‌ریزی‌شده بود، مسئولین ضمن بازدید و زیارت از امامزاده نورالله (ع) پیرمردان شاهرود به بررسی مشکلات و ارائه راهکار جهت رفع مشکلات پرداختند.

استاندار سمنان نیز ضمن تأکید بر لزوم تأمین زیرساخت‌های لازم جهت سهولت دسترسی زائران و مجاوران این بقعه افزود: خود را موظف می‌دانیم نسبت به تأمین زیرساخت‌های لازم در بقاع متبرکه فاقد امکانات زیرساختی اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: جاده آسفالته دسترسی به بقعه یکی از نیازهای اصلی این بقعه است و اداره کل راه و ترابری استان باید در اسرع وقت نسبت به انجام مطالعات لازم جهت احداث راه دسترسی مناسب اقدام کند.

خباز همچنین خواستار ارائه برآورد هزینه احداث راه دسترسی به بقعه از سوی اداره کل راه و ترابری شد.

وی تأمین آب موردنیاز بقعه جهت ارائه خدمات مناسب به زائران را از دیگر نیازهای اساسی بقعه ذکر کرد و از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خواست تا ظرف مدت دو هفته نسبت به انجام مطالعات لازم و برآورد اعتبار لازم جهت آب‌رسانی به بقعه اقدام کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار